Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
###ELOKUISET KE-TO#######
Kommentit (22)
Juups niin se on sitten viimmeinenkin työpäivä takana ja " loma" alkoi nyt kun sitten sais itsestä irti niin paljon jossain vaiheessa että kämpän saisi siivottua.
no ensin jos lepäilisi tän pääsiäisen ajan niin sit jos alkas ettii kämppää ja kasvttaa massua ihan koko päiväisesti.
Ötökkä se ei vaan vieläkään potki mulle asti tuolta massusta. mut jospa se tässä piakkoin aloittaisi mä alan olla kärsimätön no tiistaina ainaki näkee sen ku on se ultra. mun ajatus ei nyt kyllä luista ollenkaan joten sama kai lopettaa taas tältä erää Teresa81&Ötökkä 20+2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä ylläri ollut varsin hissuksiin nyt taas muutaman päivän. Sen verran onneksi liikehtii että tiedän sen siellä elossa olevan. Taitaa vaan omat kiireeni tehdä sen että en noita hentosia liikkeitä ole tuntenut.
Meillä hajosi pyykkikone tossa toissa päivänä joten olen joutunut juoksuttamaan pyykkejä pyykkituvalle pesuun. Onneksi on pyykkitupa. Kaikki kun pitäisi saada pestyä ennen reissua ja aikaa tässä ei juuri enää ole. Pakkaamiset siis jo kovassa vauhdissa ja pähkäilyt mtä vaatetta ottaa että mahtuvat koko kahden viikon ajan päälle kun vatsa saattaa yllättäen suurentua parissa viikossa.
Ajattelin sitten tässä myös ekstempore että käyn ostamassa Ergon. Olen sitä havitellut jo pidemmän aikaa mutta en ole sitten viitsinyt ostaa. Mutta nyt kun on vauva tulossa ja tuo reissu jossa se on varmasti liinaa kätevämpi kuopuksella niin päätinpä että käyn sen ostamassa.
Tuolta reissusta ei varmaankaan sitten tule kirjoiteltua joten voipi olla että minusta kuuluu sitten vasta kuun lopussa seuraavan kerran enemmän.
aliisa tänään 31v ja ylläri rv 20+3