Mikä on mielestäsi kaikkein kaunein koriste-esine?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on omasta mielestäsi, ap?
En osaa sanoa. Ostin juuri hienon vitriinin, ja kaikki koristeeni tuntuvat siinä vähän tyhmiltä. Mietin, mitä hankkisin siihen.
Sellainen joka on sopusoinnussa ympäristönsä kanssa. Sinänsä kaunis esine voi näyttää naurettavalta väärässä ympäristössä.
Tykkään Kastehelmi-sarjan vaasista. Tiedän, ei ole edes kovin kallis, ja on sarjatuotantoakin. Mutta tykkään silti. On minusta todella onnistunut esine mittasuhteiltaan ja pintakuvioltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on omasta mielestäsi, ap?
En osaa sanoa. Ostin juuri hienon vitriinin, ja kaikki koristeeni tuntuvat siinä vähän tyhmiltä. Mietin, mitä hankkisin siihen.
Ahaa. Minulla on vitriineissäni mm. kirjoja, keräilyesineitä, kuriositeettiesineitä ja kotimaista lasia.
- se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kastehelmi-sarjan vaasista. Tiedän, ei ole edes kovin kallis, ja on sarjatuotantoakin. Mutta tykkään silti. On minusta todella onnistunut esine mittasuhteiltaan ja pintakuvioltaan.
Myös Kastehelmi purkki on sievä.
80-luvulla oli vielä olemassa jotain lasiteoksia, kelloja, posliinia, killuttimia, kivirasiaa, emalia, oviverhoa, puukippoa ja simpukoita, kiviä. On nytkin jotain.
Jos minulla olisi vitriini, niin hankkisin sinne Tapio Wirkkalan suunnitteleman alkuperäisen Finlandia-vodkapullon ja Ultima thule-sarjan snapsilasit.
Mä pidän varmaan kaikkein eniten täytetystä riikinkukostani, se on meillä olohuoneen seinällä taustalevyllä kiinnitettynä.
Terveisiä tutuille :)
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vitriini, niin hankkisin sinne Tapio Wirkkalan suunnitteleman alkuperäisen Finlandia-vodkapullon ja Ultima thule-sarjan snapsilasit.
Minulla oli niitä pulloja mehupulloina. Nyt kun en enää tee niin paljon mehuja niin vein 6 kassillista Finlandia-pulloja lasinkeräykseen.
savisorsa