Siis kuka oikein on Stella???
Olen nähnyt täällä paljon kommentteja jostain ihmeen Stellasta... Kuka hän oikein on?
Kommentit (10)
stella on hän, jonka nimeä ei turhaan pidä lausuman. mieluusti ei ollenkaan, voipi nimittäin räpsähtää bannia niskaan.
legendaarisia tarinoita, jotka paljastavat hänen olevan feikki, se ketju yleensä poistetaan. Vrt Stellan kuuluisa " ei meillä mitään uima-altaita ole" " ai niin, onhan meillä ulkouima-allas" . Pian tämäkin ketju varmaan kokee ikävän lopun.
huhutaan että jotain mainitsemasi kaltaisia ketjuja av:llakin jossain olisi, mutta huhutaan myös että suurin osa on poistettu taikka muuten kadonnut, ja poistojen syynä huhutaan olevan ketjuja tarkkaan lukemalla paljastuvat ristiriitaisuudet yms.
mutta oikeesti mä en tiedä asiasta sen paremmin ja ehkä ois parempi ettet säkään kauheesti kyselis!
En siis ollut kukaan noista aiemmista. Luin tuon pullojenpalautusketjun. Joo kuulostaa aika tylsistyneeltä tyypiltä toi " Stella" ...
Mua ei naurattanut. Ihan normaali aloitus, se vaan sattui olemaan Stellan niin koko konkkaronkka nosti metakan!
ai kun hän touhuaa vapaa-aikanaan jotain mitä itse tykkää? Tekee mitä tahansa, joku valittaa täällä netin ääressä siitä, itsellään kun olisi parempaa tekemistä... Taidat olla tuota mieltä koska kaikki muutkin on?
Älä jaksa nostella näitä juttujas...
tietenkin väittää olevansa ihan tosissaan, mutta on puhunut itsensä niin monet kerrat pussiin, ettei kukaan vähänkään älyllinen enää usko niitä tarinoita.