Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vaunumerkki??

Vierailija
03.04.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia taisteluvaunuja, kömpelöitä ja mielikuvituksettomia.

Silver crossit on parhaat.

Vierailija
2/9 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Carenan yhdistelmävaunut(hyvät ja kevyet:) Ja EDULLISET!

-Oran tuplavaunut(olen lyhyt, joten minulle " liian isot" ;) Tuli myytyä pois,koska vauva ei viihtynyt rattaissa, sit vanhempana viihtyi taas:0)

-Abc designin matkarattaat(meni reilussa vuodessa vähässä käytössä aivan rikki, KAKAT rattaat)

-Carenan kolmipyöräiset tuplarattaat(puoltaa vasemmalle, kömpelöt, Ei mahdu moneenkaan paikkaan:()

-Brion Pony-rattaat(Ovat nyt noiden carenan tuplisten lisänä. Tyytyväinen olen:)Kevyet ja kivat työntää. Tulee vaan kalliiksi ostaa kaikki erikseen;)

--------Emmaljungaa en ole ikinä ostanut, enkä osta! Liian ylihinnoiteltuja ja hölmön näköisiä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät, pestävät ja mielestäni parhaan näköiset, vielä vuosienkin jälkeen.

Vierailija
4/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta neljistä E:n vaunuista/rattaista, kaikki olleet loistavia.

Vierailija
5/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista merkkiä...

Vierailija
6/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut/on edelleen emmaljungat. Todella tyytyväinen olen!!

Tyylikkään näköiset ja todella kevyet työntää.. Ainakin nuo City Crossit ja Scooterit jotka meillä on.. Edgetkin oli aivan mahtavat!

Bertinin Stearing vaunutkin oli.. Noh.. Puoltivat oikealle.. Kääntyviä pyöriä ei voinu käyttää kun kesällä, mutta muuten ihan kelpo kärryt.. En tosin ostaisi enään..

Vierailija
7/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briot ja Emmaljungat, ryhdikkään näköiset! Ja kuomut ovat sopusuhtaisen kokoiset koppaan nähden. Teutoniat ja Gessleinit ovat rösähtäneen näköisiä virityksiä :-)

Vierailija
8/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunutesteissä. Onko kellään kokemuksia nykyisistä materiaaleista? vaunut ovat pian hankittava ja Emmaljungiin päädytään, mikäli ovat onnistuneet kehittämään kangasmateriaaleja.

Vierailija
9/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on ollut Teutoniat ja Emmaljungat ja näistä valitsen parhaaksi Emmaljungat (edge)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi