Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun kaverilla on äärimmäisen huono itsetunto?

Vierailija
11.08.2025 |

Tästä syystä kaveri ajoittain fantasioi siitä, että mulla menisi mahdollisimaan huonosti elämässä. Olen kuullut tästä muuta kautta. Hän ei kestä, sitä että olen hyvän näköinen, akateeminen ja kaikki elämässäni on vain paremmin kuin hänellä. Hän levittelee asioitani eteenpäin. Häntä ahdistaa oma ylipainoutuminen kun ei enää tee muuta kuin juo alkoa. Hän tekee törkeitä temppuja, esim. feidaa sanomatta yhtään mitään. Hän itse järjestää tilanteita missä ollaan porukalla eikä kestä jos hänen miehensä juttelee kanssani niitä ja näitä. Ei kestä jos minua suositaan enemmän kuin häntä. Olen häntä muutenkin vanhempi ja luulisi hänen ymmärtävän sen.

Onko tällainen oikea ystävä lainkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/5 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroilija kaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheet joita itselle syöttää. Pitää tyytyä siihen mitä on, tultava toimeen sen kanssa ja etsiä ne positiivisemmat puolet itsestä ja näillä vahvuuksilla edetä elämässä rakentavasti. Tulee myös omat heikkoudet huomioida sekä kehittymisen kohteet. 

Vierailija
4/5 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistua tuollaisen myrkyllisen ihmisen ympäristöstä mahdollisimman vähin äänin ja olla kuin ei olisikaan. Mitään ei luonnollisestikaan kannata omia asioitaan kertoa tmv. 

Vierailija
5/5 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheet joita itselle syöttää. Pitää tyytyä siihen mitä on, tultava toimeen sen kanssa ja etsiä ne positiivisemmat puolet itsestä ja näillä vahvuuksilla edetä elämässä rakentavasti. Tulee myös omat heikkoudet huomioida sekä kehittymisen kohteet. 

Kerro toki mikä kohta tuosta oli valhetta?

Ap