Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä äiti, kouluikäiset lapset. Kotitöiden organisointi?

Vierailija
03.04.2007 |

Olen ollut koko ajan lasten syntymän jälkeen kotiäitinä. Nyt olen menossa töihin. Lapsia kolme, kaksi vanhinta kouluikäisiä (8v, 10v).



Miten organsisoida niin ,että kaikki kotityöt eivät jää minun vastuulleni. Kyllähän lapset nytkin jotain juttuja tekevät, mutta enemmänkin vahdittuna. Nyt tarvittaisiin oma-aloitteisuutta ja vastuunottoa eri tavalla.



Miten muut olette organisoineet elämänne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli semmoinen olo...

Vierailija
2/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vain ole laittanut tikkua ristiin kotitöiden kohdalla, joten uutta järjestelyä hommat nyt vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi