Tunteet eivät kuole vaikka erosta tulee pian 3 vuotta
Ei hitto, tunteet eivät kuole millään. Välillä on parempia aikoja. Minulle ei käy kukaan muu ihminen kuin se, ketä en saa. Keski-iän kynnyksellä kävi ekaa kertaa näin, ennen on ollut helppo rationaalisesti päätellä asiat ja hyväksyä jonkun poistuminen omasta elämästä. Kolahti niin kovasti. Miten tämän tuskan saa loppumaan? Mitä se ihminen minulle edustaa? Olenko niin traumatisoitunut että tämä on joku limerenssi vai miksi sitä kutsutaan.
Suhde päättyi niin, etten pystynyt käsittelemään eroa kunnolla. Ihminen vai katosi, ei ollut kunnon loppukeskustelua tms. Jäin johonkin välivaiheeseen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy ja mene elämässä eteenpäin.
Ei onnistu naisilta tuo. T Helena Koivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta on pitkä aika jäädä jumiin. Jos (kun?) et tule saamaan vastauksia kysymyksiisi exältä, kannattaa tehdä tilinpäätös itsensä kanssa.
Mutta hän oli komein, pisin ja PISIN mitä olen koskaan tuntenut. Ja hyväpalkkainen myös. Ap
No ei ole mikään ihme että lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle ei käy kukaan muu ihminen kuin se, ketä en saa."
Tämä selvä. 😅 Ehkä nyt olisi hyvä aika opetella tulemaan ensin itsesi kanssa toimeen sen sijaan että etsit pelastusta toisesta ihmisestä ja parisuhteesta.
Mutta hän kuuluu minulle, koska omistin hänet ensin. Ap
Omistit?????
Ei ihmistä voi omistaa.
Emme elä orjuudessa kukaan sivistysvaltioissa. Yhdessä olo perustuu vapaaehtoisuuteen ja siihen, että toisen kanssa on hyvä olla.
Jos näin ei ole, jokainen saa lähteä suhteesta ihan koska vaan itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tosi rakkaus, sielunkumppani, erositteko ulkopuolisen kehotuksesta?
Ulkopuolisen kehotuksesta? Mit *ttua? 😆
Jotkut vanhemmat tai kaverit on todella hanakoita kertomaan, miten toisen pitäs elämänsä elää.
Mene eteenpäin ja hanki uusi kumppani rinnallesi. Sitä vanhaa et enää saa, vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Ei kannata omaa elämää exän takia vuosikausiksi tuhlata. Sinulle varmasti joku toinen jossain.
Kuulostaa sille, että sun kannatais miettiä onko sulla joku pers.häiriö ja hakea apua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko AP aikuinen ihminen??
60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tosi rakkaus, sielunkumppani, erositteko ulkopuolisen kehotuksesta?
Erosin kun hän halusi vaihtaa alaansa paljon huonompipalkkaiseen harrastuksenoloiseen alaan "koska hän tunti passiota sitä kohtaan". -Ap
Matteuspassio
Näinkin voi käydä, jos joku kyy ui liiviin. Olen kokenut sen.