En tykkää perhe- tai sukujuhlista enkä mistään yleisistä juhlista, jolloin kaikki juhlivat
Mistäköhän tämä johtuu? Ihan sujuvasti näitä vietin ennen, mutta kun 40 tuli mittariin, niin alkoi tökkimään.
Ei siis voisi vähempää kiinnostaa juhannukset, vaput, pääsiäiset jne. Eikä mitkään kissanristiäiset tai juhlat jonkun kotona. Jouluna pistän kyllä kuusen ja syön hyvin ja ostan teini-ikäisille lahjat, mutta ei sekään juhla tunnu missään.
Asun pk-seudulla ja yleensä hyödynnän nämä juhlat siten, että on kivaa mennä 24/7 auki oleviin Prismoihin tai cittareihin pyörimään silloin, kun kaikki muut ovat juhlimassa. On tyhjää. Todella tyhjää. Tai käyn pesemässä auton, kun pääsee heti sisään.
Kommentit (4)
Se on se kun "pitäisi".. Minä tykkään juhlia silloin kun on juhlafiilis, enkä vain sen takia kun on tietty päivä vuodesta. Jotkut sukujuhlatkin on tosi epämiellyttäviä ja väkinäisiä, kun ei niitä ihmisiä ole itse elämäänsä valinnut. En pidä siitä, että kutsu tulee vain siksi, että olen sukua, eivätkä kehtaa jättää kutsumattakaan. Itse olisin vain iloinen ja helpottunut, jos kutsuisivat kaikki muut sukulaiset paitsi minut.
Tykkään sukujuhlista ja varsinaisista pyhistä joulu menee. Muut ei kiinnosta. Kiva jos saa vapaapäivän.
Samaa mieltä. Olen jo jonkin aikaa miettinyt mitä juhliminen oikeastaan tarkoittaa vai onko se vaan kyläilyä alkoholin siivittämänä.