onko normaalia jos yksikään nainen ei ole kutsunut 40 vuotiaaksi kasvanutta miestä kertaakaan edes treffeille?
Saati oikeastaan yhtään mihinkään, paitsi palauttamaan kirjastosta lainaamani kirjat.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
80% miehistä ei saa naiselta koskaan selvää aloitetta. Turha murehtia.
Ja miehenä en aio tehdä 100 prosentille suomalaisista naisista yhtään aloitetta. Turha vaiva.
Parasta viihdettä saa, kun sanoo naiselle ei kiinnosta.
Miksi minun pitäisi pyytää sinua treffeille? Miksi sinä et pyydä treffeille minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehenä en aio tehdä 100 prosentille suomalaisista naisista yhtään aloitetta. Turha vaiva.
Hyvä! Yksikään suomaisnainen ei sinua kaipaa. Pölötä sinä tönkköenglantiasi thaimaalaisille ja maksa heille seksistä, niin saat ikuista rakkautta.
Sosiaaliset taitosi ovat olemattomat. Jos olet kiinnostunut naisesta ja hän osoittaa olevansa kiinnostunut sinusta, luulisi sinun olevan helppo pyytää kahville eikä seisoa tumput suorina odottamassa että tekee ensimmäisen siirron. Tsiisus.
Ei ole normaalia. Missä sinä olit 20 vuotta sitten, silloin kun opiskelit ja olit vielä siedettävän näköinen?
Ei ole epänormaalia, mutta se on vähän epänormaalia, jos ap ei itse ole koskaan kutsunut tuohon ikään mennessä yhtään naista treffeille.
Kyllä jotkut naiset joskus aloitteita tekevät, mutta jos pelkästään jäät niitä odottamaan, niin voi käydä vaikka niin, että huomaat olevasi eläkeiässä ja olevasi silti vielä poikamies ilman kokemusta normaaleista naisista.
Kannattaa olla rohkea ja tehdä itse se aloite. Jos ei nappaa, niin pientä hienosäätöä ja toisessa kohtaa uusi yritys. Ei pakit hirveästi satu ja ne kuuluvat asiaan. Jopa kokeneet kalamiehet saavat apajilla pakkeja, mutta he laittavat aina uutta matoa koukkuun.