Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Triplassa kodittomia, asemalla ties mitä, keskustassa peukkutyyppejä...

Vierailija
10.08.2025 |

Uskaltaako Helsingissä enää kulkea?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis sulkea lukittuun huoneeseen, ja valinta, joko peukkua niin paljon kuin sielu sietää kuolemaan saakka. Tai pakkohoito, lukittuna niin pitkään kuin vieroitusoireet ohi

Vierailija
2/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. Aiotko näyttää peukkua peukunkäyttäjälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:lta saa peukkuenergiaa!

Vierailija
4/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä terve varuillaan olo on paikallaan kun näissä paikoissa kulkee, päiväsaikaankiin, ei kannata ainakaan täysin aistit mykkänä mennä kuulokkeet päässä.

Vierailija
5/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset täällä kuorossa itkemässä, kun niin kamalasti pelottaa kun kaikki eivät olekaan hankkija-lippis päässä olevia heinähattuja. Kaikkea ei tarttis pelätä niin hysteerisesti. 

Vierailija
6/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki käytä peukkua vaikka ovat asunnottomia.

Vierailija
7/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Oikea vaara on se repun kanssa kulkeva petri ja se voi olla ihan missä kaupungissa tahansa.

Vierailija
8/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis sulkea lukittuun huoneeseen, ja valinta, joko peukkua niin paljon kuin sielu sietää kuolemaan saakka. Tai pakkohoito, lukittuna niin pitkään kuin vieroitusoireet ohi

Muuttakaa syrjempään ja pois niistä lähiöistä. 

Vierailija
9/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla. Aiotko näyttää peukkua peukunkäyttäjälle?

Tulee ja puukottaa, jos alkaa peukkua näyttämään. 

Muuten, ite en eilen uskaltanut jäädä nistin kanssa bussipysäkille kaksin. Kyllä sen katse riitti kertomaan, ettei siinä kannata olla 10 min sen seurassa. 

Vierailija
10/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sitä terve varuillaan olo on paikallaan kun näissä paikoissa kulkee, päiväsaikaankiin, ei kannata ainakaan täysin aistit mykkänä mennä kuulokkeet päässä.

Eilen oli nisti bussipysäkillä. Oli vaan muutama minuutti, jonka seisoin sen seurana. Kävelin sit bussin odotteluajan kaduilla. Mulla oli semmonen olo, että jos olen yksin sen 

nistin lähellä, voi tapahtua ihan mitä vaan. 

Vierailija
11/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaiset täällä kuorossa itkemässä, kun niin kamalasti pelottaa kun kaikki eivät olekaan hankkija-lippis päässä olevia heinähattuja. Kaikkea ei tarttis pelätä niin hysteerisesti. 

No itse olen paljasjalkainen stadilainen ja kehotan ihmisiä yleiseen varovaisuuteen. Järjen käyttö ja itsesuojelu ei ole "hysteeristä pelkoa".

Vierailija
12/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kulttuuritapahtumissa enää pelkkää Palestiinaa

Vierailija
13/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli nisti bussipysäkillä. Oli vaan muutama minuutti, jonka seisoin sen seurana. Kävelin sit bussin odotteluajan kaduilla. Mulla oli semmonen olo, että jos olen yksin sen 

Tuskinpa. Mä olen usein lähijunissa ja metrossa tuijottanut nistejä, kaljankittaajia ja muita vastaavia minuuttikaupalla eikä koskaan ole käynyt mitään. Muutaman kerran kysytty onko mulla kaikki ok.

ohis

Vierailija
14/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Mä olen usein lähijunissa ja metrossa tuijottanut nistejä, kaljankittaajia ja muita vastaavia minuuttikaupalla eikä koskaan ole käynyt mitään. Muutaman kerran kysytty onko mulla kaikki ok.

ohis

Riippuu ihan miltä sä näytät... Jos nisti mittailee mua päästä varpaisiin, tiedän kyllä mitä se miettii. Nisti ei ole kiinnostunut minusta vaan minun lompakosta tai muuten ei kiinnosta. 

Vierailija
15/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Ai suakin voi luulla nistiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi