En tajua ihmisiä, jotka ovat kotona ilman rintsikoita
Kommentit (75)
Kuinka monen kotona olet näitä liivittömiä katsomassa? Jokainen saa kotonaan olla juuri niin kuin haluaa.
Minä ihmettelen kun tuo ukkoni on aina kotona rintsikoissa. Onneksi osti ittelleen omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina ilman rintalivejä, paitsi jos sattuu olemaan vieraita.
Talvella en käytä rintsikoita kuin töissä ja liikuntaharrastuksessa. Koiran kanssa lenkkeillessäkään en käytä rintaliivejä. Talvella laitan päälle kohtuu kireän lämpökerrastopaidan ja se riittää.
Kesällä käytän kireähköä toppia liivien sijaan.
Inhoan rintsikoita
Miksi inhoat rintsikoita? Mikä sinua vaivaa?
Olen eri. Rintaliivit ovat ovat keinokuitukangas tiiviisti ihoa vasten. Pidän enemmän väljistä vaatteista. Tuo keinokuitukangas kuin ei hengitä, vaan ihosta tuleva kosteus jää muhimaan sen alle.
Silloin kun menen jonnekin, en ole kotona.... Ja kotona en käytä rintaliivejä iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi käyttää rintsikoita missään? Epämukavat ja hiostavat. Ei kiitos.
Hiostavat?? Ja miten niin epämukavat?
No sitähän ne juuri ovat.
Minusta on epämukavampaa olla ilman. Rintsikat ei tunnu miltään. Jokainen toki tyylillään
Olen kotona aina ilman rintsikoita paitulissa. Pukeudun vain kun lähden johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on epämukavampaa olla ilman. Rintsikat ei tunnu miltään. Jokainen toki tyylillään
Miten niin eivät tunnu? Siksihän ne on epämukavat kun tuntuvat, en vain siedä sitä tunnetta minkä liivit aiheuttaa.
Nainen on aikuinen silloin kun uskaltaa olla ja kulkea ilman rintaliivejä. Yritä sinäkin kasvaa jo aikuiseksi äläkä itke ditä jos me kaikki naiset emme kulje sinun ohjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eivät tunnu? Siksihän ne on epämukavat kun tuntuvat, en vain siedä sitä tunnetta minkä liivit aiheuttaa.
No minusta ne ei tunnu sen kummemmalta kuin paita. Ei niiden olemassaoloa mitenkään huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta ne ei tunnu sen kummemmalta kuin paita. Ei niiden olemassaoloa mitenkään huomaa.
Sulta puuttuu tuntoaisti.
Minä olen lollotellut ilman rintsikoita koko loman. :D sekä kotona että muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta puuttuu
No ei puutu, päinvastoin. Vapaasti liikkuvat rinnat tuntuu epämukavalta väljän paidan alla.
En käytä missään. Joskus jotain urheilutoppia kyllä. Ja vähän väljempi paita sekä jokin huppari tai farkkuliivi. Tykkään pukeutua peittävästi kun olen aika isorintainen ikävä kyllä. Ja aina niin pitkä paita että perse peittyy vaikka se ei kauheen iso ole onneksi.
Olen ilman rintsikoita vain nukkuessa. Minulla on siis kotonakin kaarituettomat rintsikat, eivät paina mitenkään vaan tosi mukavat päällä. Haluan, ettei rintani ala roikkumaan ja mielestäni olen tässä onnistunut kivasti. 😄 T. N30+
Laittakaapa kuvia utareistanne kuten silloin ennen. Jotkuhan esittelivittuaankin täällä ja toisella perhepalstalla. Mulla on vieläkin kokoelma jossain muistitikulla.
Kake 67