Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos itsenäinen nainen ei ole tarpeeksi siistiä, miksi haluat silti pysyä työssäsi?

Vierailija
10.08.2025 |

Johtuuko se työstäsi intohimosta, rahan tarpeesta vai siitä, että haluat säilyttää itsenäisen naisen tittelin?

Saatko ansaitsemiesi rahojen jälkeen ne asiat, joita haluat, kuten perheen aseman, miesten suosion ja kunnioituksen sekä hyvän parisuhteen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko perheen aseman? Wtf?

Käyn töissä, jotta voin maksaa vuokrani ja elämisen. Niin normaalit ihmiset tekee. Ei mulla mitään intohimoa ole työtäni tai rahaa kohtaan.

Vierailija
22/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun nurkkaan muksitun kaapunaisen aloitus. Kateellinen, kun ei voi itse olla koskaan itsenäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä että?

En ymmärrä mitä tuossa nyt tarkoitetaan.

Suomessa useampi nainen on töissä kuin mies, ja suurimmalla osalla on myös puoliso ja/tai lapsia.

Suomessa ihmiset ovat itsenäisiä, sekä miehet että naiset.

Ei itsenäinen nainen ole mikään titteli.

Eikä hyvä parisuhde liity siihen mitenkään onko puolisot töissä vai eivät.

Joten ap, selitä nyt hyvä ihminen mitä tuo otsikko edes tarkoittaa? Mitä siistiä? Siivoojistako tässä nyt puhutaan? Ja miksi pitäisi luopua työstä? Miksi kovan laman aikana joku luopuisi työstään?

Vierailija
24/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jonkun nurkkaan muksitun kaapunaisen aloitus. Kateellinen, kun ei voi itse olla koskaan itsenäinen.

Olen myös itsenäinen nainen, mutta en ymmärrä niitä itsenäisiä naisia, jotka voisivat olla itsenäisiä mutta silti haluavat pysyä parisuhteessa, anoen ja valittaen miehistä. AP

Vierailija
25/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että mitä että?

En ymmärrä mitä tuossa nyt tarkoitetaan.

Suomessa useampi nainen on töissä kuin mies, ja suurimmalla osalla on myös puoliso ja/tai lapsia.

Suomessa ihmiset ovat itsenäisiä, sekä miehet että naiset.

Ei itsenäinen nainen ole mikään titteli.

Eikä hyvä parisuhde liity siihen mitenkään onko puolisot töissä vai eivät.

Joten ap, selitä nyt hyvä ihminen mitä tuo otsikko edes tarkoittaa? Mitä siistiä? Siivoojistako tässä nyt puhutaan? Ja miksi pitäisi luopua työstä? Miksi kovan laman aikana joku luopuisi työstään?

Tarkoitan niitä itsenäisiä naisia, jotka eivät ole parisuhteessa mutta silti korostavat olevansa itsenäisiä naisia. AP

Vierailija
26/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös itsenäinen nainen, mutta en ymmärrä niitä itsenäisiä naisia, jotka voisivat olla itsenäisiä mutta silti haluavat pysyä parisuhteessa, anoen ja valittaen miehistä. AP

Naiset valittaa miehistä - entisistä, nykyisistä ja tulevista.Miehet valittaa samalla tavalla naisista.

Vierailija
27/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa miehistä - entisistä, nykyisistä ja tulevista.Miehet valittaa samalla tavalla naisista.

Rukoillen, etteivät miehet lähtisi, mutta samalla jatkuvasti valittaen oi, kuinka ihania itsenäisiä naisia. AP

Vierailija
28/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän keskustelun punainen lanka on? Mitä tässä haetaan takaa? 

Vierailija
29/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun tienaan enemmän kuin miehet, mun ei enää tarvitse antaa suuseksia.

Vierailija
30/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoillen, etteivät miehet lähtisi, mutta samalla jatkuvasti valittaen oi, kuinka ihania itsenäisiä naisia. AP

Mitä?

Vierailija
31/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap, se säkki pois silmiltäsi, mene keittiöön rauhoittumaan ja pysy siellä. Jätä meidät muut naiset rauhaan. Me emme ole sinulle tehneet mitään pahaa.

Vierailija
32/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut näköjään tajusi mistä ap puhuu, minä en. Onko otsikko edes suomea?

Vierailija
33/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysyn kääntäjällä suoltamaa shaibaa.

Vierailija
34/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsemillani rahoilla saan ne asiat, joita haluan, kuten asunnon, ruokaa, vaatteita, harrastuksia ym. Jos lähtisin työstäni, minun pitäisi kituuttaa työttömyyskorvauksilla tai toimeentulotuella.

Siis niin kuin kenelle tämä ei ole itsestäänselvää?

Vierailija
35/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä samasta syystä kuin "itsenäiset miehet". Haluan saada laskut, vuokran yms. maksettua. 

Vierailija
36/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku peräkylien persumies itkee koska naiset käyvät töissä eivätkä ole miehistä riippuvaisia.

Vierailija
37/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit varmaan kysyä jotain aloituksessasi?

Vierailija
38/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjoittanut aloituksen huonolla kääntäjällä vai tekoälyllä? 

Opettele suomen kieltä ja kysele sitten tyhmiä!

Vierailija
39/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku peräkylien persumies itkee koska naiset käyvät töissä eivätkä ole miehistä riippuvaisia.

Jos taas nainen ei kävisi työssä, sama mies itkisi, että nainen elää miehen rahoilla.

Vierailija
40/49 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on vieraskielisen naisen, kääntäjän avulla, tekemä. Vaikuttaa vihalta, joka on helpompi kääntää omaan sukupuoleensa, kuin siihen kohteeseen, joka oikeasti on pahan mielen aiheuttaja. Syitä ei tarvitse varmaan kauheasti arvailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi