Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruutuaika rangaistus

Vierailija
10.08.2025 |

Meillä vaimon kanssa leikkimielinen kilpailu. Aina sunnuntaisin klo 21 katsotaan viikon ruutuaika puhelimesta. Se jolla ruutuaikaa on enemmän joutuu kärsimään rangaistuksen ja toinen saa valita mitä tekee toiselle, turvasana käytössä. Neljä viikkoa tätä nyt takana ja muutaman rangaistuksen voisin kertoa. 

Ensimmäisen viikon voitin minä ja sidoin vaimoni sänkyyn kiinni selällään pää sängyn laidalta ulos. Panin suuhun ja samalla sormetin ja nuolin häntä. Laukesin kurkkuun ja naamalle, oli ihana kokemus.

Seuraavan viikon hävisin ja oli vaimon aika kostaa. Laittoi minut nuolemaan hänelle orgasmin, jonka jälkeen minun piti mennä nelin kontin sängylle. Hän painoi oman dildonsa minun peppuun ja runkkasi minua samalla. Laukesin tietty, kun tuntui niin hyvälle. Tätä en kyllä myöntänyt, että tuntui taivaallisen hyvälle.

Tänään on taas mittauksen aika. Jos voitan tänään, niin tulen kostamaan tuon viimekertaisen ja aion sitoa hänet sänkyyn, antaa vähän piiskaa ja nussia kunnolla häntä peppuun. Hän ei siitä kovin paljoa tykkää, mutta varmasti ymmärtää, että se on rangaistus viime kerrasta.

Onko joillain muilla samankaltaisia leikkejä? onko ehdotella tuleville viikoille jotain hyviä rangaistuksia joita voisin käyttää, että pysyy mielenkiinto ja vaihtelu tässä leikissä. Nykyään odotan valtavasti sunnuntaita, joka tuo piristettä päivään ja jaksaa paremmin tulevan viikon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa seuraavan kerran kusella käynti kisaa. Se kumpu kusee viikon aikana useammin häviää. Ja voittaja saa palkinnoksi kusta häviäjän päälle.

Vierailija
2/8 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin toisen tarjoilemaan itselleni drinkin hienoissa, mutta vähäisissä vaatteissa. Sitten käskisin häntä tyydyttämään itseään, ja katselisin drinkkiä siemaillen. Lopuksi panemista sillä tyylillä mistä itse pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi viime viikolla?

Vierailija
4/8 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva rangaistus olisi jyystää emäntää perseeseen ja sit tuupata paskanen kalu suuhun!

Vierailija
5/8 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita fwb:n kanssa mitään kilpailuja vaan hän haluaa että hänet sidotaan tuoliin, pöytään, sänkyyn tai esim lattialle peppu pystyyn vibrattavaksi, dildotettavaksi, piiskattavaksi ja naitavaksi. Hän ei halua turvasanaa, vaan luottaa siihen ettei homma mene yli 😘

Lopettaa ei saa ennenkuin hän itkee orgasmien paljoudesta ja senkin jälkeen pitää jatkaa vielä vähintään 30min-tunti. On erikseen painottanut että lopettaa ei saa tuohon vaikka hän kuinka anelee. Eli orgasmien kanssa pitää hänen kanssaan mennä aina "yli". Hän on tosi herkkä saamaan eikä edes pysty sanomaan, milloin edellinen orgasmi loppuu ja uusi alkaa. Hän on kuvaillut että vibratessa häntä sidottuna, niin hänellä voi olla 15-30min yhtäjaksoinen aaltoileva orgasmi, joka vie voimia niin että koko kroppa vain vapisee sen jälkeen 

Vierailija
6/8 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita fwb:n kanssa mitään kilpailuja vaan hän haluaa että hänet sidotaan tuoliin, pöytään, sänkyyn tai esim lattialle peppu pystyyn vibrattavaksi, dildotettavaksi, piiskattavaksi ja naitavaksi. Hän ei halua turvasanaa, vaan luottaa siihen ettei homma mene yli 😘

Lopettaa ei saa ennenkuin hän itkee orgasmien paljoudesta ja senkin jälkeen pitää jatkaa vielä vähintään 30min-tunti. On erikseen painottanut että lopettaa ei saa tuohon vaikka hän kuinka anelee. Eli orgasmien kanssa pitää hänen kanssaan mennä aina "yli". Hän on tosi herkkä saamaan eikä edes pysty sanomaan, milloin edellinen orgasmi loppuu ja uusi alkaa. Hän on kuvaillut että vibratessa häntä sidottuna, niin hänellä voi olla 15-30min yhtäjaksoinen aaltoileva orgasmi, joka vie voimia niin että koko kroppa vain vapisee sen jälkeen 

Olisi unelmien nainen ainakin minulle...mistä voisin löytää itsekin 

Vierailija
7/8 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsit ja päästit katin pihalle

Vierailija
8/8 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva rangaistus olisi jyystää emäntää perseeseen ja sit tuupata paskanen kalu suuhun!

PerSu (siis Perseestä Suuhun ei perussuomalainen) piristää kummasti seksielämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi