Miksi kaupoissa ei myydä kirsikkajugurttia?
En löytänyt prismasta enkä halpa hallista, ei kirsikkajugurttia missään! Yksi kirsikkarahka oli, mutta haluaisin ihan jugurttia.
Kommentit (44)
Kyllä myydään. Ja kysy myyjältä tms., miksei heillä ole.
Eikö? Olihan sitä vielä jokunen kuukausi sitten. Ilmeisesti kysyntä on niin vähäistä, ettei sitä kannata valmistaa.
Osta maustamatonta jugurttia ja lisää siihen kirsikkahilloa. Voit ihan itse päättää, kuinka paljon sitä kirsikkaa siihen laitat. Ja tarvittaessa sokeria lisäksi.
Suomalaiset ovat vauvasuita eivätkä pidä edes hapankirsikan hienosta mausta.
Vierailija kirjoitti:
Juustoportti ainakin tekee.
Kaikki juustoportin jogurtit ovat hirveätä kuraa, rakeisia rakenteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Olihan sitä vielä jokunen kuukausi sitten. Ilmeisesti kysyntä on niin vähäistä, ettei sitä kannata valmistaa.
Osta maustamatonta jugurttia ja lisää siihen kirsikkahilloa. Voit ihan itse päättää, kuinka paljon sitä kirsikkaa siihen laitat. Ja tarvittaessa sokeria lisäksi.
kirsikkahilloa ja SOKERIA? se hillo on jo valmiiksi isolta osin sokeria.
Kaikki meijerituotealalla olleet tietävät että suomalaisille ei myy mitkään muut maut kuin mansikka ja mustikka.
#juntit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä sulla pitää olla jogurttia jossa ei ole paloja, siis vauvasuu.
Kirsikkajugurtti on ihan herkkua! Syön sitä Italiassa aina kun mahdollista. Paljon oikeaa kirsikkaa eikä mitään esanssia kuten Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirsikkahilloa ja SOKERIA? se hillo on jo valmiiksi isolta osin sokeria.
Herra isä, osta kirsikoita ja laita niitä.
Kaikki pitää neuvoa kädestä pitäen.
Juustoportti ja valion kreikkalainen on ihan joka marketissa myynnissä.
Itse ostan usein pakasteesta pirkan kirsikoita ja maustamatonta jogurttia. Tai tällä hetkellä mulla on kuivattuja kirsikoita, joista teen hillon itse.
Mikään kirsikan makuinen ei (mukamas) myy Suomessa. Mutta onko kirsikan makuista mitään oikein ikinä ollutkaan myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikään kirsikan makuinen ei (mukamas) myy Suomessa. Mutta onko kirsikan makuista mitään oikein ikinä ollutkaan myynnissä?
On nytkin.
Itse ostan rasvaista kreikkalaista maustamatonta jugurttia ja laitan aina omaa kirsikkahilloa siihen! Mutta lidlissä on ollut ihan hyllyssäkin kirsikkajugurttia.
https://eestinelintarvikkeet.fi/product/farmi-kermainen-kirsikkajogurtt…
Tätä virolaista ihanan kermaista kirsikkajugurttia jossa kirsikan paloja mukana olen nähnyt monissa citymarketeissa.
Juustoportilla on ollut jo vuosia aivan ihana musta kirsikka - jugurtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä sulla pitää olla jogurttia jossa ei ole paloja, siis vauvasuu.
Eipä kun sihtikurkku.
Valio Japani maku