En tule raskaaksi. Alkaa epätoivo iskeä jo tässä vaikka yritystä takana "vasta" 3 kuukautta :(
Ajatukset pyörii kehää, muut raskautuu ympärillä :(
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää nyt on viimeinen koe siitä oletko valmis äidiksi. Mieti nyt: mitä jos vauva lähteekin kävelemään kuukauden myöhemmin kuin ikätoverinsa? Mitä jos se oppii lukemaan vasta ekanluokan maaliskuussa? Mitä jos....
Tarvitset vanhempana pitkiä hermoja, harjottele rentoutumista ja jos ei aikanaan tärppää, niin sitten lääkärin puheille.
Joo ei lasta noin lyhytpinnaiselle suorittajalle, lapset on lahja ei suorite. Onneksi Luoja tietää parhaiten.
https://www.terve.fi/artikkelit/onko-sperma-terveellista-nieltyna
Sperma on jopa niin terveellistä, että sitä peräti suositellaan nautittavaksi raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytyksiä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään, asiantuntija kirjoittaa.
Parisuhteessa oleva nainen, mikä on tekosyysi olla nielemättä mällejä?
Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä.
Voi lapsiparkaa mihin myllyyn joutuis tuon äidin kanssa.
Tule hakemaan superlaadukkaat siemenet täältä. Kuusi raskaaksi saattamista, jokainen kerrasta. Laboratoriossa tutkitusti huippulaatua, jolla tulee raskaaksi vaikka lyhtypylväs.
Vierailija kirjoitti:
https://www.terve.fi/artikkelit/onko-sperma-terveellista-nieltyna
Sperma on jopa niin terveellistä, että sitä peräti suositellaan nautittavaksi raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytyksiä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään, asiantuntija kirjoittaa.
Parisuhteessa oleva nainen, mikä on tekosyysi olla nielemättä mällejä?
Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä.
Sisältää myös lapsisiittiöitä. En halua niitä syödä, mieluummin ruokaa.
Meillä yritettiin ekaa varmaan puoli vuotta ja toinen lähti heti ensimmäisestä kerrasta.
Et kai sitten jätä 2 kk ikäistä lasta yksin kotiin ja mene raflaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään rakettitiedettä! Seksiä aamuinilloin ja aina seksin jälkeen jalat kohti kattoa jotta siemenet valuu kohteeseen.
Onko sperma siellä nilkoissa? Muuten ei jalkojen asennolla ole mitään merkitystä.
Kertoisitko tarkemmin, missä kaikissa asennoissa olette jo kokeilleet? Ja oletko saanut itse orkun joka kerta? Ilman yksityiskohtaista tietoa, on hyvin vaikea yrittää auttaa tällä palstalla.
Tulin raskaaksi 27-vuotiaana. Mulla oli säännöllinen lähes kellontarkka 30 päivän kierto ollut jo vuosikausia ja kaikki ihan kunnossa, tunnistin selkeästi ovulaation oireet. Silti meni puoli vuotta että tulin raskaaksi.
Sama ikä ja yhtä "kauan" yritetty. Meillä tosin on jo yksi lapsi. Älä menetä toivoa. Aivan pötypuhetta sellainen tulee jos on tullakseen, älä stressaa -puhe. Onhan se niinkin, mutta kun tekee päätöksen lapsesta, totta kai sitä odottaa joka kuukausi sen vihdoin lähtevän alulleen.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Otan, mutta pitää laueta pilluun jotta saan siemenet talteen.
Et ole tarpeeksi hyvä äidiksi ja siksi et tule koskaan raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sitten jätä 2 kk ikäistä lasta yksin kotiin ja mene raflaan.
Miksi ei? Lapsihan nukkuu yöt.
Se on oikeasti vasta 3kk. Suurin todennäköisyys taitanee olla, että muutaman vuoden päästä kyselet täällä vinkkejä vauva-arkeen.
Itse olin 24v. kun ehkäisy jäi pois, äidiksi tulin 27-vuotiaana. Ei sen ihmeempiä syitä ollut, otti vaan jostain syystä oman aikansa. Itse raskaus sitten sujui hyvin.
Tutkimuksissa tosin hyvä käydä, jos kovasti pitänee. En enää edes muista mitkä aikarajat niissä oli, itse mentiin nuoren iän takia vasta yli vuoden kuluttua.
En tule raskaaksi. Alkaa epätoivo iskeä jo tässä vaikka yritystä takana "vasta" 3 vuotta :(
Ajatukset pyörii kehää, muut raskautuu ympärillä :( Musta ei ikinä taida tulla äitiä
M45
Osta digitaalinen ovulaatiotesti ja harrasta seksiä heti, kun hymynaama ilmestyy näyttöön. Itse tulin näin raskaaksi. Sitä ennen olin tihrustanut normaaleja viivallisia ovulaatiotestejä ja koittanut tunnistaa ovulaatio-oireita.
Tuohan ei oo viä mitään. Monet yrittää vuosia eikä sittenkään. Ja käy hoidot ymz. Sit joitain ei vain oo tarkoitettu lisääntymään..
Itse hyväksyin asian vaikka se rankkaa olikin. No elämä jatkuu ilman lapsia nyt ja aina. Ne kellot meni jo.
Vierailija kirjoitti:
En tule raskaaksi. Alkaa epätoivo iskeä jo tässä vaikka yritystä takana "vasta" 3 vuotta :(
Ajatukset pyörii kehää, muut raskautuu ympärillä :( Musta ei ikinä taida tulla äitiä
M45
Kyllä se siitä kun jaksat yrittää
Miehesi juominen ja tupakointi heikentää myös sperman laatua.