Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan pidä vaimoni lapsesta.

Vierailija
09.08.2025 |

Kyseessä on aikuinen poika. Vaimollani on 2 poikaa, joista toinen on todella avulias, rempseä, hyväntuulinen nuori. Ja toinen on sulkeutunut, itsekäs ja sellainen joka nauraa vaan vahingonilosta. Ikinä hän ei auta missään, hyvä jos joskus tuo astiat tiskipöydälle. 

Olen nyt 12 vuotta katsellut tuota menoa. En yksinkertaisesti vain pidä hänestä ja tulen aina huonolle tuulelle kun joudun olemaan hänen seurassaan. 

Teen toki parhaani peittääkseni tunteeni, mutta mittani on tullut aikaa sitten jo täyteen. 

Viikon päästä olisi joka vuotiset kekkerit jota varten hän tulee koko viikonlopuksi meille yöpymään. 

Keksikää minulle hyvä tekosyy poistua koko viikonlopuksi! 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että menet kaverin mökille remontti avuksi kuin katto vuotaa ja se on pakko korjata heti...

Vierailija
2/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit poistua. Ei ole pakko olla tekemisissä. On hyvä välttää konfliktia. Kyllä vaimon pitäisi myös ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sitten sanottua mitä mieltä olet hänen käytöksestään. Jos mitään ei sanota, mikään ei korjaudu.

Vierailija
4/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä mieheni lapsesta. Muutimme siksi erilleen.

Vierailija
5/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se menisi ihan suoraankin sanomalla? Kun et hänen seurassaan viihdy niin parempi myös hänelle ettet ole siellä, molemmilla kivempaa näin. Ei kaikista tarvitse pitää, edes vaimon lapsesta. Asialliset välit hyvä säilyttää.

Vierailija
6/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä en pidä kenenkään lapsista.

- vela

Vierailija
7/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä en pidä kenenkään lapsista.

- vela

sulla mahtaa olla vaikeeta kun jokainen on katsos jonkun lapsi

-myöskin vela

Vierailija
8/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut vaimosi kanssa hänen poikansa käytöksestä? Ja kertonut vaimolle, miten pojan toiminta ärsyttää sinua?Tosin aikuista poikaa voi olla vaikea enää kasvattaa ja opettaa kohteliaaksi, jos sitä ei ole lapsena opetettu.

Vierailija
9/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet kuitenkin pysynyt aikuisena tilanteessa ja pyrkinyt hallitsemaan tunteesi. Nyt kun poika on jo itsekin aikuinen eikä asu kotona, ei sinun tarvitse varsinaisesti edes yrittää tulla toimeen, jos poika ei tule ollenkaan vastaan. Voit hyvin poistua tilanteesta jos koet sen paremmaksi ratkaisuksi kuin kotiinjäämisen ja mahdollisen konfliktin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi