Mies hyppäsi pakastealtaaseen Prismassa!!!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5e0e5c4e-e024-4213-af8b-78c26dec578d
Olisikohan tässä Suomen tyhmin ihminen? Oikea urpojen urpo?
Kotkamies?
Voisiko tyhmyydestä sakottaa? Tässä kyllä pitäisi. Tai sitten vaan saunan taakse.
Kommentit (149)
Seuraajia oli 230 kappaletta...
Tänään jo 23 000 ja kasvu jatkuu.....
Pakastin tyhjäksi ja lasku tuolle tol lolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nykyajan nuori mies jonka lantio ja perse ovat hartioita leveämmät.
Ai että, joku muukin tsekkaa tuota suhdetta. Toi on mulle ihan nounou, jos miehen lantio on hartioita leveämpi. Lisäksi miehellä pitää olla hyvät pakarat.
Näiden lisäksi pitää löytyä hyvä sydän ja upeat aivot, mutta ne tsekataan vasta perseen ja alkukarsinnan jälkeen.
Oon miettinyt samaa, että miten nuoret miehet omaa sellaisen ankka muodon. Alkaa olla naisellisemmat muodot, alkaako nyky mies olla niin feminiininen, että evoluutio on jo alkanut muokkaamaan myös vartaloa?
Vai onko ongelma se, että jos monikin nainen on nykyään sitä mieltä, että pitää olla hyvät pakarat ja nämä reppanat sitten käy siellä salilla kyykkäämässä mahdoll
Testotasot lattiassa kun istutaan passiivisena päivät perseen päällä ruutujen äärellä. Hanuri on adaptoitunut istumiseen.
Pitäisi olla elämässä kunnon ponnistelua ja fyysistä aktiviteettia niin ehkä kiveksetkin aktivoituisivat.
Päälle sitten ruokien kemikaalikuorma, naisten kusemat ehkäisylääkkeet vesistöissä jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
ADHD vai mielenterveysongelmat vaivaavat ja lääkkeitä ei ole otettu?
Mulla on ADHD, eikä silti tulisi mieleenkään tehdä noin.
Kyllä on typeriä tempauksia, laskuttaa pitää pilaantuneet tuotteet ja pakastimen puhdistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD vai mielenterveysongelmat vaivaavat ja lääkkeitä ei ole otettu?
Mulla on ADHD, eikä silti tulisi mieleenkään tehdä noin.
Ei todellaaan ADHD henkilöt toimikaan noin tyhmästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies. Nolo juttu.
Kumpi lie pahempi, tämä puupää vai se aikuinen nainen joka käy kaupoissa riisumassa pikkuhousunsa päältään ja tunkee ne paistopiste tuotteiden sekaan? Nolo juttu.
En ole pikkuhousu riisujasta kuullutkaan.
Aivan naurettavaa, aikanen partasuu muka joku influensseri. Jonnin joutavaa roskaa ja säälittävä kaveri. Menee nämä TikTok hommat aivan överiksi ja tuollaiset vanhat ukon ressukat eivät älyä, kuinka naurettavaa ja typerää paskaa tuo on..no munasi itsensä hyvin.
Eläimiä ei voi viedä ruokakauppaan....
Kaupassa ei myöskään voi nukkua, jos siellä myydään elintarvikkeita. Siitäkin tulee likanen mielikuva.
Tuotteiden turha lääppiminen, niiden heittely tms. Ei kuulu kauppaan.