Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua koskaan painostettu johonkin uhkarohkeaan tekoon kaverisi toimesta?

Vierailija
08.08.2025 |

Onko sulla nuorena tai miksei vanhempanakin ollut hurjaluontoisempi kaveri joka on painostanut sinua esim. kiipeämään korkealle talon katolle tai kokeilemaan huumeita tai lähtemään jonkun epäilyttävän tyypin tai porukan matkaan? Mulla oli nuorena sellainen kaveri. Olin itse arka ja valitettavasti alistuva luonne. Päädyin pariin vaaralliseen tilanteeseen hänen kanssaan, hänen painostuksestaan. Hän esiintyi sellaisena joka tietää asiat ja aina sanoi jotain "luota minuun, mä tiedän miten tää asia menee". Nyt jälkeen päin kauhistuttaa kun tajuan että hän oli loppujen lopuksi aika tyhmä. Parikymppisenä hän painosti minua kokeilemaan kanssaan LSD-huumetta mutta siihen en suostunut, onneksi. Hän suuttui. Pian sen jälkeen tiemme erosivat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.Vieläkin karmii selkäpiitä.

Vierailija
2/6 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaveri joka aina halusi että liftataan. Hän sai kiksejä kai siitä että ottaa riskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kaveri joka aina halusi että liftataan. Hän sai kiksejä kai siitä että ottaa riskejä.

Mun kaveri halusi aina mennä juttelemaan mahdollisimman vaaralliselta vaikuttaville porukoille. Esim. jos yöllä kaupungilla oli tuntemattomien tyyppien känninen tappelunujakka hän meni aina siihen keskelle säätämään jotain. Mä jäin aina syrjään ja joskus hipsin vähin äänin pois.

Vierailija
4/6 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun verrattuna kaikki ovat hurjaluontoisia.

Vierailija
5/6 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen liftannut vastentahtoisesti useita kertoja nuorena. Joka kerta kun istuuduin kyytiin kävi mielessä että tähänköhän mun elämä päättyy. Kaverin vanavedessä menin.

Vierailija
6/6 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä vaatii minua menemään eturauhas tutkimukseen.