Työkaverin henki haisee viemärille ja hän tulee 50cm päähän naamastani aina puhuessaan. Kuinka voin toimia
Se hengen hajun on hirveä ja hän on mukava työntekijä mutta en jaksaisi pidätellä hengitystäni aina hänen puhuessaan.
Kommentit (15)
Minä myös kaipaan tähän neuvoa, meillä tosin tulee paljon lähemmäksi kuin 50 cm.
Kysy että pesitkö hampaat aamulla? Vähän haiskahtaa ehkä suuttu tai sitten alkaa varomaan. Itse vetäytyisin ohan selvästi niin että tajuaa pysyä kaukana.
Sano sille, että "pierasepa välillä, että saa raitista ilmaa".
Hänellä on varmaan proppuja nielurisoissa. Ota puheeksi tai laita anonyymistä emailista viesti otsikolla "henkenne haisee kuin viemäri" ja liitä juttu propuista joita verkossa löytyy
Ettei olis siä omas eväsrepus ne keitetyt munat alkanu haisemaan?
Ziisus joo, minulla kanssa oli työkaveri, jonka henki haisi ihan kuolemalle! Oli ihan kamalaa, kun tuli lähelle puhumaan tai selittämään jtn 🤢 Ihmettelen, miten miesystävänsä kykeni olemaan lähellään, kun kuitenkin naisella oli välillä kaula täynnä fritsuja. Onneksi etätöissä saan nykyään haista ihan keskenäni 😂
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on varmaan proppuja nielurisoissa. Ota puheeksi tai laita anonyymistä emailista viesti otsikolla "henkenne haisee kuin viemäri" ja liitä juttu propuista joita verkossa löytyy
😂😂 Ehdottaisin, että työpaikalle järjestettäisiin suuhygienistin luento.
Tarjoa purkkaa kun hän tulee lähellesi.
Voi olla hyvin arka asia. Mun yksi tuttu kärsii ongelmasta ja siihen ei hänellä auta mikään. En tarkkaan tiedä diagnoosia, mutta näitäkin on.
Pidä jotain vahvaa pastillia aina mukanasi ja imeksi niitä, tuskin se nyt koko ajan on sun nenän edessä kuitenkaan.
On monenlaisia ihmisiä, joillain haisee hiki ja joillain jopa alapääkin. Jos tuollaisen ottaa puheeksi, menee taatusti välit aika viileiksi. Ei sekään kivaa ole. Saa itse vielä jonkun pirullisen marisijan maineen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvin arka asia. Mun yksi tuttu kärsii ongelmasta ja siihen ei hänellä auta mikään. En tarkkaan tiedä diagnoosia, mutta näitäkin on.
Pidä jotain vahvaa pastillia aina mukanasi ja imeksi niitä, tuskin se nyt koko ajan on sun nenän edessä kuitenkaan.
On monenlaisia ihmisiä, joillain haisee hiki ja joillain jopa alapääkin. Jos tuollaisen ottaa puheeksi, menee taatusti välit aika viileiksi. Ei sekään kivaa ole. Saa itse vielä jonkun pirullisen marisijan maineen.
Tämä. Mun henki haisee myös. Kaikki tutkittu hampaita ja sairauksia myöten, ja silti henki vaan haisee. Edes pastilli tai purkka ei auta, eikä veden juominen. Onneksi olen etätöissä niin ei tarvitse hävetä koko ajan.
Jotain mätänevää hampaissa, ei ne aina ole jotain proppuja jotka haisee, syitä on muitakin. Kannattaa sanoa koska pelkkä hampaiden pesu ei välttämättä riitä.
Mulla oli aikoinaan proppuja nielurisoissa ja usein hirveen hajunen henki. Myöhemmin onneks leikattiin pois.
Paha ien-/suutulehdus tai huono suuhygienia aiheuttaa myös viemärinhajua. Lisäksi joillain paha haju hengityksensä saattaa johtua vatsalaukun ongelmista.
Ei kannata yhtään hienostella työpaikalla.
Ystävällisesti vaan toteaa, että hei sun on pakko nyt kyllä käydä hammaslääkärillä oikeesti.
Itsellenikin tuli yllärinä ja vähän se nolottikin, mutta tuli kiire tilata se aika ja työkaverille kerroin heti sen tekeväni.
Noista tahtoo tulla isompia juttuja, jos aletaan välttelemään tai juoruilemaan.
Linkitä tänään julkaistu Me naisten juttu suomalaisten pesemättömistä suista kaikille työkavereille. Hänellä voi olla kurkussa proppuja. Silloin vain kurkkulääkäri voi auttaa häntä.