Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden 2,5-3-vuotiaat ONGELMALLISIA uloslähtiessä... liittyen esim. pukemiseen, vessassa käyntiin jne??

Vierailija
03.04.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on kiire lähteä jonnekin ja se itse pukeminen kestää ja kestää niin että äiti joutuu vähän auttamaan, niin siitäkös nousee hirveä meteli.

Vierailija
2/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuntuu että tulen hulluksi ton lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ulkovaatteet pitäisi aina saada itse valita... no ei onnistu sekään... pissalla ei suostu käymään ennen pukemista uhmallakaan ja sitten lorisee...

Vierailija
4/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. Tänään melkein järkensä menettänyt viimeisillään raskaana oleva, joka tietää, että yhden kanssa pitäisi olla helppoa (kai)

Vierailija
5/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasaisen vaikeeta on. Ja on ollut syntymästä asti. Siksi enää ei hetkauta, kun ollaan jo yli 2,5 vuotta harjoiteltu...

Vierailija
6/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritoten vessassakäynti ja pukeminen sekä portaiden kulkeminen (asutaan 3. kerroksessa). Kaikki pitää tehdä itse, mutta joku vaate jää kuitenkin jumiin, sitten huutaa apua, kun autan niin raivostuu, repii vaatteet uudestaan pois kun haluaa tehdä itse....

Ulos lähtiessä ei niin millään suostu vessaan, muuten käy itsenäisesti. Onneksi vahinkoja ei silti satu usein. Portaissa haluaa kävellä, ei saa ottaa kädestä, ei halua ottaa tukea seinästä tai kaiteesta... Yleensä siis kannan, hillittömän huudon säestämänä.

Onneksi on muuten helppo. Ja onneksi tulee kesä, pukemista vähemmän ja märät housut voi vaihtaa ulkonakin!

Vierailija
7/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viisivuotias on ihan hirvee...

Vierailija
8/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitäisi passata kaikki pukemisesta ja syöttämisestä lähtien. Tilanne tosin nyt sellainen että äidin huomiota vie paljon vauva...

Eli toivotonta tämä on =DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi