Suosittelen palstalaisille mitä tahansa tekoälypalvelua josta tarkistaa asiat ensin kuin kirjoittaa tyhmiä tänne
Tiedän joo että joukossa on paljon yksinäisiä ja henkisesti sairaita jotka kaipaa seuraa tai muuten vaan haluavat kiusata kaikkia koska ovat aina kiusanneet.
Mutta jotain tolkkua kirjoitteluun, kiitos
Kommentit (10)
Persut kirjoittaa niin kuin haluaisivat asioiden olevan. Ei niin kuin ne ovat. Siitä persun päähän syntyy kognitiivinen dissonanssi, jota ei edes pysty raapimaan kun se on siellä kallon sisäpinnalla. Tää on mun teoria siitä mitä tapahtui.
Trollaaminen on hauskaa. En aio lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Trollaaminen on lapsellista
Vierailija kirjoitti:
Persut kirjoittaa niin kuin haluaisivat asioiden olevan. Ei niin kuin ne ovat. Siitä persun päähän syntyy kognitiivinen dissonanssi, jota ei edes pysty raapimaan kun se on siellä kallon sisäpinnalla. Tää on mun teoria siitä mitä tapahtui.
Vasuri projektoi oman kulttinsa ajatusharhat taas kerran vastapuoleen eli persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaaminen on lapsellista
Mutta jos on lapsellinen. Siinäkään ei ole mitään pahaa.
Me per sut ollaan pitkään haluttu olla hallintopuolue, kun me ollaan aina oltu oppositiossa. Tämän on aika jäännää ja kivaa, kun nyt tuntee olevan tosi merkityskellinen ihminen ja voi kertoa muille että menkää töihin. Kun me ollaan ite oltu työttömänä 20 vuotta mutta nyt saatiin töitä niin se tuntuu kivalta.
T. Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasuri projektoi oman kulttinsa ajatusharhat taas kerran vastapuoleen eli persuihin.
Vasemmisto on monessa asiassa oikeassa oikeistoon verrattuna :)
Minä taas en suosittele tukiälyä käytettäväksi faktojen tarkistamiseen, mieluummin vaikka suomen- ja enganninkielinen wikipedia. Käytännössä kaikilla palstailevilla on käytettävissä niin wikipediat kuin tukiälyt.
Tukiälyllä ei ole mitään keinoa erottaa mikä on faktaa ja mikä sepitettä.
👴🏾👴🏾👴🏾👴🏾👴🏾bubbaaaa