Yllättävä kokeilu
Pienessä viinihumalassa pelleilin vaimoni kanssa. Puin ylleni hänen vaatteitaan alkaen pikkuhousuista, sitten lyhyt kesämekko päälle ja lopuksi nahkaleggingsit. Rintsikoita en pukenut, koska minulla ei ole manboobseja ja mitkään kengät eivät mahtuneeneet jalkaan.Huomasin heti kuinka naisen vaatteet alkoivat kiihottaa. Kalu koveni kivikovaksi ja rupesi tekemään pillua, jota olikin saatavilla heti. Vaimoni oli alasti vierelläni ja nauroi. Nostin hänet pöydälle selälleen ja aloin nuolemaan märkää pillua. Lopuksi tyhjensin spermani sinne
Nyt tiedän, että naistenvaatteet kiihottavat minua ja puen usein niitä ylleni, kun tekee mieli runkata tai naida. Pitääkö minun olla tästä asiasta huolissani?
Kommentit (3)
Tulee aika usein pukeuduttua naiseksi ja emäntäkin tykkää touhusta ja varmaan enemmän käytän naisten stringejä kuin miesten boksereita eivät kesällä niin stringit hiosta kuin bokserit
Ja on tullu tissitkin ostettua
M39
Itse huolestuisin jos alkaisin vaimon vaatteita pukemaan, vaikka kyllähän se saa seisokin päälle kun joskus sidontaleikeissä (kun olen x-asentoon sänkyyn kiinnitettynä) vaimo pakkopukee minulle stay-upit kostoksi kun hänelle niitä vaadin kuulemma jatkuvasti 😳 Eli pukee ne minulle väkisin, kiinnittää jalat uudestaan ja sitten kiusoittelee ja hutsuttelee ja kyselee onko niitä kiva pitää koko yö.
En voi mitään sille että viimeistään tuossa puenta vaiheessa alkaa pakosti seisoa ja sekös vasta vaimosta on mukavaa
Kyllä huoleen on aihetta. Joudut jatkossa ostamaan sekä miesten että naisten vaatteita. Se pakottaa tiivistämään tahtia työelämässä ja unohtamaan haaveet ennenaikaiselle eläkkeelle pääsystä.