Sauna ennen peppuseksiä
Annan vinkki vitosen eli kannattaa kovan saunan jälkeen suoraan laittaa öljyt peppuun ja kulli perään nii uppoo mukavasti ja tuntuu ihanalta
Kommentit (11)
Kyllä me miehet osataan nämä hommat! Parasta seksiä miesten kesken. Onko ap top vai bottom?
En oikein välitä b rapusta . Mutta vaimoni pitää siitä. Kylpylän käynti ennen sitä on kyllä nyt tulossa kokeiluun.
Myös se suolen tyhjennys kannattaa muistaa niin ei tule kikuliin raitoja.
Ei missään nimessä, lämpö saa aikaan sen, että sulkialihaksen hermotus ei toimi normaalisti, sen takia me suositaan poppersseja.
T.Bengt
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä, lämpö saa aikaan sen, että sulkialihaksen hermotus ei toimi normaalisti, sen takia me suositaan poppersseja.
T.Bengt
Ilmankos mulla on tullut monesti kakat lauteille, kun olen mennyt saunaan kakkahädässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Bengt
Ilmankos mulla on tullut monesti kakat lauteille, kun olen mennyt saunaan kakkahädässä.
Precis så här!
Bengt.
No nyt selvisi miksi erään seksiklubin saunan lauteissa on sitä ihtiään.
Popperssia käyttää myös bi-miehet.
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi miksi erään seksiklubin saunan lauteissa on sitä ihtiään.
Popperssia käyttää myös bi-miehet.
Det tror jag att vi är knullat.
Bengt
Hyvin öljytystä pepusta kun tempaisee suoraan suuhun niin a vot!
Ei ole tervettä menoa tuo lärspepihomma ei.
meillä höpötellään rivoja saunassa , pesun ja kuivauksen jälkeen mies levittää vaseliilit perävakoon ja sormiinsa . ensin sormea sisään aikansa sen jälkeen kalua perään ai että tuntuu ihanalle