Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisääntyykö kilot toisen raskauden myötä?

Vierailija
03.04.2007 |

Eli ekasta jäi 10kiloa. ja tässä nyt mietitään toista raskautta..mietityttää vaan nuo ylimääräiset kilot. Onko seuraavista raskauksista jäänyt myös paljon kiloja vai vähemmän? Mietin vain että yritänkö tiputtaa nuo 10 pois ennen toista raskautta vai tiputtelenko niitä seuraavan raskauden myötä...Ei siinä mitään muuten, mutta järkytys jos näitä kiloja oiskin sitten toisen raskauden myötä tiputettavana vaikka se 20kg...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ekasta jäi pari kiloa ja toisesta taas pari kiloa lisää. Eli nyt on 4 - 5 kiloa liikoja. Minä en siinä välissä ehtinytkään laihduttelemaan, mutta eipä nuo kilot vielä maailmaa ole kaataneet, vaikka kyllä ne tuosta vähitellen saisvat alkaakin tipahtamaan.

Vierailija
2/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kamalasti nouse raskauden aikana, synnytyksen jälkeen voi olla kevyempikin kuin ennen raskautta.

Itselläni on ainakin mennyt niin, että siinä raskaudessa, jossa alkupaino oli alin, painoakin tuli eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on vaan monelle tilaisuus syödä ittensä aivan muodottomaksi.

Vierailija
4/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kilot mistään raskauksista tule vaan itse ne kilot työnnetään suun kautta sisään, sitten velttoina laahustetaan niin rasittuneina mammoina niin jo on kumma jos ei vyötärö kiristä.

Vierailija
5/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana aineenvaihduntakin muuttuu. Minulla ruokavalio oli han tavallinen, alkoholi jäi pois ja silti rasvakiloja vain hiipi vyötärölle ja peppuun. Liikunta jatkui ihan normaalina tuonne yli puolenvälin, joten sekään ei ollut syy.

Keho valmistautuu imetykseen keräämällä rasvaa. Toki sen saa estettyä keventämällä syömisiä, mutta muutama kio on ihan luonnollinen määrä. Tietysti jos lihoo (siis tulee rasvaa, turvotus on eri juttu) kymmeniä kiloja, siihen saa jo syödäkin aika hurjasti. Samalla ruokavaliolla (+imetys) ne kilot kyllä lähtivätkin puolessa vuodessa.

Vierailija
6/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellenikin tuli ekasta 10kg kun suklaata tuli vedettyä kaksin käsin eikä tarvinnut ajatella muotojaan. Tokassa raskaudessa olin jo viisaampi ja katsoin ettei syöminen lähde käsistä, kahden viikon kuluttua synnytyksestä paino oli sama kuin ennen raskautta.