Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä miehen tulee olla ?

Vierailija
08.08.2025 |

Mielestäni vähintään 180cm, mutta mielestäni 185cm ja sen yli on optimaalinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

210 cm kyykyssä

Vierailija
22/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehen pitää olla sen verran pitkä, että on pidempi kuin haluamansa nainen.

Jos nainen on poikkeuksellisen pitkä, niin hänelle voi kelvata lyhyempi, koska tarjontaa on silloin niin paljon vähemmän. Ei pelkästään fyysisistä syistä, vaan siksi, koska miehet joilla itsetunto riittää heitä itseään pidempään naiseen on harvemmassa.

Alemmuuskompleksisen (johtui se mistä tahansa) kanssa harva haluaa seurustella saati elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehe ovat usein kömpelöitä ja ihme honkkeleita. Tanssiparina ihan kauheita. Suosin max 175 cm miehiä.

Vierailija
24/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt ?

Vierailija
25/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 188 ja naiset ovat ihailleet minua läpi elämäni. Ylipaino ei ole ollut ikinä ongelma. 

...Haaveilee työtön Jorma Porvoosta.

Vierailija
26/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pinna on tärkeämpi.

Vierailija
27/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 198cm. Olisin hänen kanssa vaikka olisi 160cm. Paras ihminen mulle. 

Tuollainen tippuu yhdellä potkulla

Vierailija
28/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 198cm. Olisin hänen kanssa vaikka olisi 160cm. Paras ihminen mulle. 

Tuollainen tippuu yhdellä potkulla

Manletin voimafantasiat :D

Vierailija
29/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukset pystyssä ihan itse sen kummemmin ketään varten tai keneltäkään pois noin 166cm pitkä. Tällä pituudella olen esimerkiksi kumppaniani (naista) huomattavasti lyhyempi. Vertailun vuoksi häntä painavampi.

Sitä aina jaksan ihnetellä miten paljon osalla ihmisistä menee tunteisiin pituuteni ja miksi sitten on pakko oksentaa päälleni se, mitelikuva, joka tulee ja sanoa jotain muka hauskaa kuten kutsua pulkan naruksi tai puutarhatontuksi. Nuorempana vabhemmiltani (, jotka ovat molennat minua pidemoiä) saatettiin kysyä tuliko heille väärä laosi matkaan synnäriltä tai okenko perheeni maskotti, joka adoptoitiin susaruksilke leluksi? Ja totta kai olen henkiseltä tasoltani lapsen tasolla ja huono itsetuntoinen bkun en aina jaksa sanoa mitään kuin, ehkä kiitos ja hyvää iltaa sullekin kun joku itselke vierassanoi esim baaritiskillä, että penikka vois lähteä kotiin tää on aikuisten paikka.