Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole rahaa lasten / nuorten vaatteisiin
08.08.2025 |
Yleensä heitän suoraan uffin laatikkoon meiltä pieneksi menneet lasten / nuorten vaatteet. Nyt päätin laittaa kaikki vaatteet myyntiin eri alustoille hintaan 2 euroa. Takit, housut, hupparit, kaikki 2 e. Montako kyselyä on tullut vaatteista? 0 kpl.
joten jatkossakin siis uffille sen sijaan että käytän aikaa kuvaamiseen ja kirjoittamiseen.
ja ei, eivät olleet kulahtaneita ja risoja tai epämuodikkaita, vaan hyvin vähäkäytettyjä tavallisia lasten / nuorten vaatteita.
Kommentit (2)
Kun olin 4 luokalla niin äitini ryyppäsi kaiki rahat eikä se ostanut mulle vaatteita. Minulla ei ollut kengiä joten olin pooissa koulustakin 2 kuukautta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse ostan etupäässä ideologisista ja toki osin rahallisistakin syistä lasten ja nuorten vaatteita paljon käytettyinä, mutta vain live-kirpputorilta tai second hand -myymälästä. Haluan itse nähdä ja hypistellä vaatteen ennen ostopäätöstä. En halua viestitellä, sopia ja junailla tapaamista 2 euron vaatekappaleen vuoksi, joka onkin sitten esim. pahan hajuinen. Tai pahimmassa tapauksessa myyjä tekee oharin. Minunkin aikani on arvokasta.