Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko luonnostasi aamuvirkku?

Vierailija
08.08.2025 |

Vai oletko siirtänyt kellon.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltavirkku ehdottomasti.

Vierailija
22/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuttunut aamuvirkummaksi iän myötä. Olen tehnyt lypsyhommia, jotka alkavat aikaisin.Tykkään herätä rauhassa, joten yleensä kello soi jo tuntia ennen kuin pitää lähteä liikkeelle. Mua ei varsinaisesti väsytä, mutta se hidas aamutunti itsekseni on paras hetki päivästä. 

Nyt teen työtä, jossa työajat on liukuvat ja voin aloittaa vaikka kymmeneltä, jos haluan. Kello soi jo kuitenkin kuudelta ja yleensä herään n puoli tuntia ennen sitä. Keitän kahvin, laitan chiasiemenet likoamaan ja n 45 min päästä keitän puuron ja sitten lähden töihin.

Minä myös nautin kiireettömästä aamusta, on aikaa juoda kahvit ja lukea uutiset. Pieni hetki omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, aamulla kohta 4 jälkeen heräilen ja illalla klo 21 alkaa uni kutsua. Näin on ollut aina, on sitten työ tai vapaa-aika. Aamut on ihania

Vierailija
24/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aamuvirkku. Herään kyllä kun tarvitsee vaikka olen koko ikäni kärsinyt unettomuudesta. Tarkalleen ongelmani on nukahtaa. Nyt on on vanhana tullut ärsyttävä lisäongelma. Saatan herätä aamuyöllä kuten tänä aamuna. Vartin yli viisi kävin vessassa enkä saanut enää uudestaan unta. Melkein kuuteen asti pyörin sängyssä. 

Taidan olla luonnostaan uneton. Huonoa huumoria kun ottaa pikkusen päähän kun nukuin ehkä 4 tuntia viime yönä.

Vierailija
25/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aamuvirkku...illalla kahdeksalta nukkumaan ja aamulla viiden aikaan ylös.

Toisin elämä menee vaikeaksi...kaikki menee pieleen jos teen toisin.

Vierailija
26/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, herään luontaisesti siinä 04-05 välillä.

Jaan työhuoneen hyvin aamu-unisen henkilön kanssa ja meillä on muuten liukuvatyöaika, mutta toimistolla pitäisi olla 09.30-15.00 välinen aika. Itse tulen usein töihin seiskan aikoihin ja sitä ennen olen käynyt lenkillä/salilla. Kun työkaveri raahustaa suoraa sängystä nousseena juuri 9.30 aikoihin paikoille puolinukuksissa, itse olen täynnä energiaa.

Meillä onkin muodostunut tavaksi, että keitän hänelle valmiiksi kahvit ja teen aamupalaa (joka toimii minulle lounaana). Oikein raskaina aamuna vastailen hänen työpuhelimeensa. Iltapäivästä sitten itselleni alkaa iskemään väsymys ja työkaveri taas alkaa olemaan energinen ja vastaavasti sitten jeesailee minua.

Ollaan usein naurettu, ettei voida koskaan vaihtaa työpaikkaa, ettei tämä toistemme luontaisia rytmejä rikkova symbioosi tuhoudu.

Vierailija
27/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, miten kellojen siirto siihen liittyy? Pakkohan ne on siirtää keväisin ja syksyisin. Herään luonnollisesti 5-6 aikaan.

Vierailija
28/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, herään luontaisesti siinä 04-05 välillä.

Jaan työhuoneen hyvin aamu-unisen henkilön kanssa ja meillä on muuten liukuvatyöaika, mutta toimistolla pitäisi olla 09.30-15.00 välinen aika. Itse tulen usein töihin seiskan aikoihin ja sitä ennen olen käynyt lenkillä/salilla. Kun työkaveri raahustaa suoraa sängystä nousseena juuri 9.30 aikoihin paikoille puolinukuksissa, itse olen täynnä energiaa.

Meillä onkin muodostunut tavaksi, että keitän hänelle valmiiksi kahvit ja teen aamupalaa (joka toimii minulle lounaana). Oikein raskaina aamuna vastailen hänen työpuhelimeensa. Iltapäivästä sitten itselleni alkaa iskemään väsymys ja työkaveri taas alkaa olemaan energinen ja vastaavasti sitten jeesailee minua.

Ollaan usein naurettu, ettei voida koskaan vaihtaa työpaikkaa, ettei tämä toistemme luontaisia rytmejä rikkova symbioosi tuhoudu.

:D

Alkoi hymyilyttää. Yleensä aamuvirkut vain vit tuilevat iltavirkuille. Vaikutat kivalta tyypiltä.

Vierailija
29/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yleensä nukahdan vasta aamulla. Olen aina ollut iltavirkku, josta on tullut ajan myötä myös yövirkku.

Vierailija
30/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamutorkku. Pakosta heräilen aamulla, mutta nukkuisin muuten helposti 9-10 vaikka menisin suht aikaisin nukkumaan. 

Vierailija
31/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, eikä mikään kellon siirtäminenkään ole koskaan onnistunut. Aikaiset aamut ovat aina olleet mulle ihan kidutusta siitä riippumatta, mihin aikaan menen nukkumaan, ja paljonko saan unta.

No kellohan on nyt 7 ja olet hereillä. Ap

Niin? Mulla ei ole liukuvaa työaikaa, joten pakko olla, mikäli mielin pitää työni.

Vierailija
32/32 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla siitä välistä. Herään itsestään aina 7-9 välillä eli herätyskelloa joudun käyttämään varulta. Menen nukkumaan aina samaan aikaan.Lomilla herään aina ysiltä. Nuorena nukuin joskus iltapäivään saakka ilman mitään ongelmia 😅