Onko sinulla ja puolisollasi yhteinen plussakortti?
Minä jäin miettimään, että ei vissiin kannattaisi? Vaikkapa tämä citymarketin kahvitarjous on plussakortilla 2 per talous. Jos meillä olisi puolisoni kanssa omat kortit, niin saisimme ostaa 4 per talous.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mutta rinnakkaiskorteissa on juurikin se, että tarjous on vain yhden kerran mahdollista ostaa.
ap
Kyllä meillä ainakin kumpikin pystyi osatamaan 2 tarjouskahvipakettia, vaikka plussat kertyy yhteiseen pottiin
Meidän taloudessa ei tarjouskahveja ostella. Minä en käytä kahvia ollenkaan, kylmä hanavesi on paras juoma. Mies ostaa kokonaisia papuja, jotka kahvikone jauhaa.
Meillä menee etukortit jaetulle tilille niinkuin myös molempien palkat, kokonaisuudessaan. Ollaan perhe ja meillä on yhteistalous.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on erilliset s bonuskortit. Saadaan juhla mokkaa s marketista 5€/pkt ilman bonusta, mutta bonusta ostoksesta tulee. Eilen poika haki ja mies myös.
Kannattaa toinen erillinen bonuskortti vaihtaa rinnakkaiskorttiin, silloin talouden ostoista tulee enemmän prosentuuaalista bonusta. Meillä minä kerään Ässän bonuksen ja siippaa kerää Plussat. Kumpikin käyttää tulevan hyödyn siten, miten itse haluaa.
Yhden hengen perheessä plussarahaa kertyy niukasti. Minulla n. 20 eur/vuosi. Alennuksista n. 500 eur/vuosi. Plussa-kortti minulla on, koska neljä lähintä ruokakauppaa on K-kauppoja ja K-rautakin kivenheiton päässä.
Miehellä oli rinnakkaiskortti, mutta k ilmoitti että peruvat sen kun sitä ei ole käytetty. Samaan aikaan mä hinkutan sitä pääkorttia liki tonnilla kuukaudessa.... Vähänkö olin ihmeissäni.
Vierailija kirjoitti:
Oli yhteinen. Sitten minulle selvisi että myös minun rinnakkaiskortillani kerryttämät plussarahat menevät puolisolleni ja hän käyttää ne omilla kauppareissuillaan. (Itse asioin K-ryhmässä paljon useammin kuin hän.) Vaihdoin kortin pelkästään omiin nimiini. En tiedä mitä varsinaista hyötyä rinnakkaiskortillisuudesta on.
Aijaa, meillä ei kyllä miestä ole haitannut ne pari euroa mitä silloin tällöin tulee, ei meillä kyllä S korttejakaan ole erillisiä, vaan miehellä ja lapsilla rinnakkaiset, sieltä nyt sentään jotain tuleekin takaisin 60-100 eur kuussa yleisimmin, nekin menee kyllä minulle, mutta ostankin enimmäkseen ruoat.
Mielummin vaikka kuppi vähemmän päivässä kahvia kuin tuollainen monimutkainen säätö. Ihan tarpeeksi arjessa puuhaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli rinnakkaiskortti, mutta k ilmoitti että peruvat sen kun sitä ei ole käytetty. Samaan aikaan mä hinkutan sitä pääkorttia liki tonnilla kuukaudessa.... Vähänkö olin ihmeissäni.
Sieltä saa anottua kyllä uuden ilmaiseksi, lasten korteissa käynyt joskus noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta rinnakkaiskorteissa on juurikin se, että tarjous on vain yhden kerran mahdollista ostaa.
ap
Kyllä meillä ainakin kumpikin pystyi osatamaan 2 tarjouskahvipakettia, vaikka plussat kertyy yhteiseen pottiin
Juuri näin. 4 pakettia mekin ostettiin, rinnakkaiskorteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaiskortit. Kannattaa hankkia kaikille perheenjäsenille.
Näin kertyy ostot samalle tilille ja kaikki saavat kuitenkin oma plussa edut
Niitä omaplussaetuja ei voi hyödyntää rinnakkaiskortilla.
Kyllä ne meillä on kaikilla käytettävissä. Sovelluksessa aktivoitavat kupongit toimii vain sen aktivoijan kortilla. Molemmat pystytään ostamaan omat. Joitakin paljon meneviä voidaan ostaa samalla kauppakäynnillä molemmat omat.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli yhteinen. Sitten minulle selvisi että myös minun rinnakkaiskortillani kerryttämät plussarahat menevät puolisolleni ja hän käyttää ne omilla kauppareissuillaan. (Itse asioin K-ryhmässä paljon useammin kuin hän.) Vaihdoin kortin pelkästään omiin nimiini. En tiedä mitä varsinaista hyötyä rinnakkaiskortillisuudesta on.
On se hemmetti joillakin niin vaikeaa yhteiselo että pitää vahtia muutamia euroja.
Mistäs sen tietää onko tässä kyseessä ollut muutamia euroja vai mitä summia? Jos vaikka pisteiden kerryttäjä on ollut pienempituloinen osapuoli ja hänen tietämättään toinen on hyödyntänyt hänen pisteet omiin juttuihinsa. Usko tai älä mutta jollekin voi pienikin raha olla oleellinen. Kyse voi olla myös ihan periaatteesta. En minäkään tuollaisesta ilahtuisi.
Koskee yhtä ostokertaa. Ostat kahvit, maksat, viet kassin autoosi ja teet uuden ostokierroksen tai käyt toisessa K-Kaupassa. Näin on ihmiset toimineet kahvitarjouksissa vuosikymmenet.