Kuka on nuorekas viisikymppinen suomalainen mies?
Kuka mielestäsi on nuorekkain noin viisissäkymmenissä elelevä suomalainen julkisuuden mies?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Sami Kuronen ei todellakaan ole nuorekas. Naurettava tukka ja pukeutumistyyli viisikymppiseltä mieheltä. Sen lisäksi pitää itseään todella hottiksena. Vastenmielistä, yöööökkkk!
Katoin youtubesta jotain temppari vitsi juttuja, en oo seurannut telkkarista. Järkytyin että onko toi kuronen oikeesti jossain aikuislapsitositeeveeohjelmassa, ja sitä ei ees hävetä.
Vierailija kirjoitti:
No Eicca Toppinen! Siinä on komea isoisä!
Spekseissä on mukavia tarjouksia näin syksyisin, sipulisäkkikin on komee kun on huono näkö
Vierailija kirjoitti:
Sami Uotila 54v
Samit Uotila ja Kuronen on muuten rupsahtaneet. Ja sanon tämän 50+naisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ketään muuta mieleen kuin Esa-Pekka Salonen aikoinaan. Hän on kyllä nyt jo vanhempi, mutta on aina näyttänyt ikäistään 20-30v nuoremmalta.
Muistelen, että hän olisi jossain haastattelussa kertonut,että häneltä kysyttiin USA:ssa paperit yli 50v iässä kun hän osti olutta.
Hän on ihan Tom Cruisen näköinen, ollut aina mun mielestäni.
"Nuorekkaasta" tulee mieleen vanha, vanhus. "Hän on niin pirteä ja nuorekas ikäisekseen!" (joku 85-vuotias)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ketään muuta mieleen kuin Esa-Pekka Salonen aikoinaan. Hän on kyllä nyt jo vanhempi, mutta on aina näyttänyt ikäistään 20-30v nuoremmalta.
Muistelen, että hän olisi jossain haastattelussa kertonut,että häneltä kysyttiin USA:ssa paperit yli 50v iässä kun hän osti olutta.
Hän on ihan Tom Cruisen näköinen, ollut aina mun mielestäni.
Ja Tomppa ei oo yhtään mun tyyppiä. Niin oon siten pystynyt ihan objektiivisesti tekemään tämän havainnon.
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö
Sami Sykerö, mies lapsen ruumiissa. Yök.
Oisko joku urheilija?
Esim. se kuolinuutisen mies tänään tai eilen iltaläpyskässä oli ihan ok näköinen vielä. Mut nyt siis ei oo enää hänkään sit..
Voi olla nuorekas. Olen 53 v mies ja aina löytyy reippaasti nuorempia naisia, etenkin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Esco Escobar Eerikäinen.
Vitsi vitsi. Esko on vanhana syntynyt.
Näyttää vanhemmalta kuin Uotinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla nuorekas. Olen 53 v mies ja aina löytyy reippaasti nuorempia naisia, etenkin ulkomailla.
Rahan perässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä...
Eivät ole. Olen aika köyhä. Sitä paitsi miksi oletat, että kyseessä olisi köyhiä kehitysmaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö
Sami Sykerö, mies lapsen ruumiissa. Yök.
Ei tässä mieltymyksiä kyselty vaan kuka vaikuttaa nuorelta.
Jorma Uotinen