Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teliasta

Vierailija
07.08.2025 |

Olin päivittämässä liittymiäni, siis netti ja puhelinliittymää ja molempiin tulee avausmaksu 8€, vaikka olen ikivanha asiakas. Ennen ei ole ollut tällaista. Laskuni on siis 16€ suurempi kuin normaalisti ensi laskussa. Onko jokaisella operaattorilla tällaista? Kaiken lisäksi minulle tuli muka tarjous, jossa annettiin hinta ja että liittymäni jatkuisi automaattisesti tällä ns.tarjouksella. Onneksi en mennyt lankaan, vaan otin selvää edullisemmista liittymistä. Juurikin luin uutisista että vanhuksia huijataan ottamaan vääriä liittymiä. Seniori-puhelimeen tyrkytetään 5G-liittymiä jne. Ensi kerralla otan selvää muista operaattoreista. Mikä olisi hyvä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös toimivuudesta, kaikki ei toimi kunnolla kaikkialla.  En ole maksanut noita aloitusmaksuja, neuvottelukysymys.  Mulla nyt Elisan rajaton 100 meganen 7.90€/kk vielä 1.5 vuotta tuolla hintaa. 

Vierailija
2/2 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös toimivuudesta, kaikki ei toimi kunnolla kaikkialla.  En ole maksanut noita aloitusmaksuja, neuvottelukysymys.  Mulla nyt Elisan rajaton 100 meganen 7.90€/kk vielä 1.5 vuotta tuolla hintaa. 

On kyllä halpa. Mietin myös Moita. Sukulainen on ruvennut käyttämään whatsAppia viestittelyyn. Eli on poistanut tekstitys-ominaisuuden kokonaan puhelimestaan. Kyllähän sitä kikkailemallakin saa tosi edullisia liittymiä. Oon vaan aika kyllästynyt tähän edullisimpien tarjousten metsästämiseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi