Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella persoonallisuus trainerilla on reippaasti vanhemman ihmisen naama, täynnä syviä vekkejä?

Vierailija
07.08.2025 |

Ikää heillä esim. 30-40. Naama 55.

ja lisään: omat lapset pulskia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis PT:llä ! Automaattikirjoitus

Vierailija
2/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat lisäksi olevansa älyttömässä kunnossa, vaikka ovat ihan ikätasonsa normaaleja liikkujia.

Lisäksi kehuvat SÄHKÖpyörälenkkien pituuksilla, kun eivät normaalipyörällä jaksa vaivata moista matkaa:nuoret ihmiset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Ozempic-naama tulee myös protskuttamisella?

Vierailija
4/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovat ettå ennen olivat lihavia ja kärsivät lapsettomuudesta.

Kuitenkaan eivät ole saaneet yhtään uutta vauvaa sitten iän 29.

Erikoista, aivan ;)

Vierailija
5/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelin yhden jenkki urheilijan/ravintotieteilijän videoita. Sitten googlasin iän. Hän olikin 10 vuotta nuorempi kuin luulin. Kiitos, ei hänen neuvoja.

Vierailija
6/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on vain yhtäkkiä päättäneet alkaa treenareiksi ja rahaa tulee. Ja opetelleet jotain niksejä. Kuka tahansa voi olla nykyään melkein millä tahansa alalla. Paitsi osaan on kunnon kriteerit. 

Vierailija
7/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät liian vähän rasvaa ja ovat liian paljon auringossa.

Vierailija
8/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alkavat tosissaaan mittaamaan arvojaaan, suorituksiaan, verenpainetta ym. Niin ovatkin ihan oman ikäisensä tasolla. 

Ymmärrän että pissu voi nousta hattuun, kun ennen oli valas. Mutta jotain rajaa.

Vierailija
9/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu ihan vaan alhaisesta rasvaprosentista. Jos katsot vaikka huippu-urheilijoita, niin kyllähän heiläkin on jo reilusti ryppyjä kolmenkympin jälkeen, ilmehtiessä koko naama menee useimmilla kurtuille, ja jonkinasteiset rypyt alkaa olla pysyvänäkin. 

Jos on korkeahko tai korkea rasva-%, niin kasvolihasten ja ihon välissä on rasvaa, joka estää sen ettei kasvolihasten joka liike piirry iholle ja muodosta ryppyjä ja juonteita. Itse en kyllä ainakaan silti haluaisi ryppyjen pelossa epäterveellisen korkeaa rasvaprosenttia. En muutenkaan edes pidä ilmejuonteita mitenkään epäviehättävinä.

Vierailija
10/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin yhden jenkki urheilijan/ravintotieteilijän videoita. Sitten googlasin iän. Hän olikin 10 vuotta nuorempi kuin luulin. Kiitos, ei hänen neuvoja.

Kyllä, menisivät ihoanalyysin ja tutkisivat biologisen ikänsä, niin ovatkin aikaisin vanhentuneita!

ainaostaan yhden jumppanaisen tiedän, joka menisi 10-15 vuotta nuoremmasta ja hän on Marja Putkisto.

ja kaikki te PT: T , menkää testeihin ja todistaakaa väitteeni vääräksi.

Vierailija
11/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertovat ettå ennen olivat lihavia ja kärsivät lapsettomuudesta.

Kuitenkaan eivät ole saaneet yhtään uutta vauvaa sitten iän 29.

Erikoista, aivan ;)

Kyllä, esim. eräs S. Kuvaa nyt ahkerasti itseään kun saanut muutaman kilon pois, mutta sieltä ne tulee vielä takaisin.., kun ikää tulee kymmenisen vuotta lisää. Aiemminkin.. sukuvika..

Vierailija
12/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu ihan vaan alhaisesta rasvaprosentista. Jos katsot vaikka huippu-urheilijoita, niin kyllähän heiläkin on jo reilusti ryppyjä kolmenkympin jälkeen, ilmehtiessä koko naama menee useimmilla kurtuille, ja jonkinasteiset rypyt alkaa olla pysyvänäkin. 

Jos on korkeahko tai korkea rasva-%, niin kasvolihasten ja ihon välissä on rasvaa, joka estää sen ettei kasvolihasten joka liike piirry iholle ja muodosta ryppyjä ja juonteita. Itse en kyllä ainakaan silti haluaisi ryppyjen pelossa epäterveellisen korkeaa rasvaprosenttia. En muutenkaan edes pidä ilmejuonteita mitenkään epäviehättävinä.

Näinpä. Se yksi taikurityyppi vanheni ulkoisesti varmaan 10 vuotta kun laihtui. 

Vierailija
13/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan salitreenistä ja kehon rasvojen vetämisestä alas? Itse en ole pt, mutta treenaan tavoitteellisesti, ja kyllä mulla 33-vuotiaana on jo melkoisesti ryppyjä. Joita en kyllä pidä mitenkään rumina ollenkaan.

Vierailija
14/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet jalat monella. Haaroista jalkapohjiin paljon lyhempi matka, kuin haaroista päälaelle, vaikka pitäisi olla toisin päin.

Vierailija
15/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, menisivät ihoanalyysin ja tutkisivat biologisen ikänsä, niin ovatkin aikaisin vanhentuneita!

ainaostaan yhden jumppanaisen tiedän, joka menisi 10-15 vuotta nuoremmasta ja hän on Marja Putkisto.

Ei nyt mikään ihoanalyysi ole järkevin tapa tutkia biologista ikää. Lääkäriasemilta löytyy siihen paljon parempia testikokonaisuuksia, joissa tutkitaan esim. verenkiertoelimistön biologista ikää. Olen käynyt itse tuollaisessa, ja tulokset oli erinomaiset. Vaikka siis naama on paljon ryppyisempi kuin monella muulla ikäiselläni, johtuen sekä atopiataipumuksesta että alhaisesta rasvaprosentista.

Vierailija
16/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyisiä ovat kaikesta,  huolimatta. Osa vaan on. Suomeksi sille nimi on ennenaikainen vanheneminen,

Vierailija
17/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän rasvaa, liikaa fyysistä rasitusta, liikaa aurinkoa. Fyysinen rasitus aiheuttaa oksidatiivista stressiä, joka vanhentaa reippaasti.

Vierailija
18/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet jalat monella. Haaroista jalkapohjiin paljon lyhempi matka, kuin haaroista päälaelle, vaikka pitäisi olla toisin päin.

Erittäin harvassa on tässä maassa ihmiset, joilla on haaroista jalkapohjiin pidempi matka kuin haaroista päälaelle. Siksi toiseksi ainakin voimailulajeissa lyhyet raajat on usein eduksi, eipä tarvi tankoa nostaa kovin korkealle, kun on lyhyet käsivarret minkä varaan nostaa. Samoin lihakset voi näkyä näyttävämmin lyhytraajaisella.

Vierailija
19/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mikään ihoanalyysi ole järkevin tapa tutkia biologista ikää. Lääkäriasemilta löytyy siihen paljon parempia testikokonaisuuksia, joissa tutkitaan esim. verenkiertoelimistön biologista ikää. Olen käynyt itse tuollaisessa, ja tulokset oli erinomaiset. Vaikka siis naama on paljon ryppyisempi kuin monella

Kylläpä vaan ihokin siihen kuuluu, onhan se suurin elin. Tutkitusti otsan juonteet jo ennen ikää 45-50 ovat yhteydessä suurempaan sydänkuolleisuuteen. Rypyt ovat siis terveysriski jos ne saapuvat aikaisin, eli esim. 37-vuotiaana. 

Vierailija
20/39 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Ozempic-naama tulee myös protskuttamisella?

Jos lihoaa paljon ja sitten laihtui normaalipainoiseksi niin kasvoihin voi jäädä löysää ihoa eli ns "ozempic"-naama. Riippuu geeneistä, mutta jos tämä tulee niin kirurgia on ainoa tapa korjata. Ei johdu ozempicista tai proteiinista suoranaisesti.