Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakateet käytetty loppuun, ja pakastin sulatettu

Vierailija
07.08.2025 |

Tällainen suoritettu kerran vuodessa. Viime vuonna kerätyistä puolukoista keitin lopuista hilloa.

Nyt saa taas hankkia uusia pakasteita. Onpa kevyt olo. Piti oikein käydä taas katsomassa tyhjää ja puhdasta pakastinta. Se on pääsääntöisesti täysi.

Sama homma isohkolle jääkaapille. Se on yleensä täynnä, mutta sain tyhjennettyä ja siivottua. Siinä on yläosassa pieni pakastin myös(jenkkikaappi).

Innostutteko muut tästä hommasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylety irrottamaan jääkaapin johtoa enkä saa siirrettyä yksin raskasta jääkaappipakastinta joten eipä ole tullut sulatettua sitä vaikka jo vuosia olen tässä asunut.

Vierailija
2/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylety irrottamaan jääkaapin johtoa enkä saa siirrettyä yksin raskasta jääkaappipakastinta joten eipä ole tullut sulatettua sitä vaikka jo vuosia olen tässä asunut.

Nyt sun kannattaa pyytää apua tuohon. Se (pakastin) kyllä sanoo sopimuksen irti, jos sitä ei sulata välillä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kiertoilmalla oleva jääkaappipakastin, ovessa lämpömittari kumpaankin osioon, on helppo.

Vierailija
4/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pakastimessa tai jääkaapissa ole virtanäppäintä jolla sammuttaja virta. Yleensä kyllä on. Ei sitä johtoa tarvi seinästä irrottaa

Vierailija
5/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulaketaulusta sähköt poikki, pakastimeen lämmintä vettä niin kyllä joutuu. Jääkaappitavarat siksi aikaa kylmälaukkuihin.

Vierailija
6/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pakastimessa tai jääkaapissa ole virtanäppäintä jolla sammuttaja virta. Yleensä kyllä on. Ei sitä johtoa tarvi seinästä irrottaa

Jos näin niin hiustenkuivaaja jouduttaa sulamista.

Vierailija
7/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty sulattaminen jo kesäkuussa ja täyttäminen on edennyt suunnitellusti. Mansikat ja mustikat pakastettu ja vielä kaikenlaista pitäisi laittaa.

Vierailija
8/8 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne parhaiten pakasteena pisimpään säilyvä lihatuote?

Kannatatko raakapakastusta vai valmiiksi kypsennettyjä tuotteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän