Ben Zyskowitz vaati palkatonta sairauslomaa duunareille!!
Sai itse infarktin. Kansanedustaja saa palkkionsa lyhennettynä. Palkaton sairausloma ei koske heitä. Duunari kärsii infaktinsakin jatkossa palkattomana. Kiitos Ben!
Kommentit (35)
No sehän olisi Aivan Toinen Asia. Duuh.
Duunari suorastaan odottaa infarktia, että ei tarvitsisi tehdä töitä. Sellaisia on duunarit.
Toivottavasti puoli-invalidi joutuu jäämään vihdoin eläkkeelle.
Sut vaihdetaan nuorempaan ja terveempään.
Ei tuota ongelmaa ole siis kauan.
Tyypillinen ylimielinen kokoomuslainen: köyhän taskusta rikkaalle.
Ben on siinä mielessä tasa-arvon asialla, että onhan se epäreilua, että Suomessa on tälläkin hetkellä ilman mitään ilmaista sairastamis- tai lomaoikeutta satoja tuhansia pakkoyrittäjiä, joita ei mitkään tessit eikä minimitulot suojele. Tuntuu itsestäkin oudolta, että miksi toisen palkallisena toimiessa on hirveästi etuja ja oikeuksia, mutta kun teet ennakkoperintärekisteröitynä yksinyrittäjänä samat hommat, ihan itse maksat kaikki "sosiaalietusi". Jos olet sairas, ei asiakas maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö se tässä maassa mielestäsi menee? Hyvätuloiset kustantavat suurimman osan pienituloisten elämästä. Mielestäni olisi kohtuullista, että saisivat itse pitää omat rahansa. Suomessa on kaikilla samanlaiset mahdollisuudet hankkia sellainen ammatti missä tienaa sen verran ettei tarvitse ulista. Esteenä on vain oma henkilökohtainen laiskuus ja sen seurauksia ei mielestäni pidä kenenkään muun maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch, Ben.
Muista tuo sitten kun sattuu omalle kohdalle.
Eiköhän hänellä kassa kestäisi vaikka ei palkkaa sairausajalta saisikaan. Kuka on käskenyt olemaan persaukinen duunari?
Duunarit vaatimaan palkatonta sairauslomaa Ben Zyskowitzille!
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA LAISKURI PASKA
PITÄÄKÖ PERKELE ANTAA ENEMMÄNKIN VAUHTIA
Et ole ainakaan hyväpalkkaisessa työssä... ulosanti osastoa 15-v.
Vierailija kirjoitti:
Ben on siinä mielessä tasa-arvon asialla, että onhan se epäreilua, että Suomessa on tälläkin hetkellä ilman mitään ilmaista sairastamis- tai lomaoikeutta satoja tuhansia pakkoyrittäjiä, joita ei mitkään tessit eikä minimitulot suojele. Tuntuu itsestäkin oudolta, että miksi toisen palkallisena toimiessa on hirveästi etuja ja oikeuksia, mutta kun teet ennakkoperintärekisteröitynä yksinyrittäjänä samat hommat, ihan itse maksat kaikki "sosiaalietusi". Jos olet sairas, ei asiakas maksa mitään.
Vakuutuksen voi ottaa vakuutusyhtiöltä.
Siis tämä paska kadehtii aivoinfarktin saanutta.
Sai rangaistuksensa aivoinfarktin muodossa. Puhekyky ei koskaan palaa. Se on hirveä vamma, mikä aivoinfarktista voi jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö se tässä maassa mielestäsi menee? Hyvätuloiset kustantavat suurimman osan pienituloisten elämästä. Mielestäni olisi kohtuullista, että saisivat itse pitää omat rahansa. Suomessa on kaikilla samanlaiset mahdollisuudet hankkia sellainen ammatti missä tienaa sen verran ettei tarvitse ulista. Esteenä on vain oma henkilökohtainen laiskuus ja sen seurauksia ei mielestäni pidä kenenkään muun maksaa.
Pienituloiset kustantavat suurituloisten yritysten toiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainakaan hyväpalkkaisessa työssä... ulosanti osastoa 15-v.
Hän on äiskän kans.
Kimmo Sasi (kok) vainaakin vaati kovempia tuomioita liikennerikoksista, mutta turpa meni kummasti kiinni, kun itse ajoi vanhuksen hengiltä aiheuttamassaan kolarissa.