Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?

Vierailija
07.08.2025 |

Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää. 

Kommentit (525)

Vierailija
441/525 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yksi hullu on näköjään joutunut lukkojen taakse, koska keskustelu on taas rauhallista ja asiallisempaa.

Mutta siis kertokaas sedälle, että miksi mittoja pitää ilmoitella joka paikassa, jossa kukaan ei kysy, eikä ketään kiinnosta?

No sen kerron sedälle ja kaikille muillekkin, jos ahdistaa, niin senkuin vain jättää lukematta. Ihme valittajia, ei kai kukaan pakota lukemaan, jos ei kiinnosta. Voi 🤬

Kyllä ne otsikot vaan näkyy. Onko tosiaan pakko tehdä uusia avauksia. Etkö oo tarpeeksi monta kertaa saanut kertoa mittasi täällä. Alkaa vaikuttaa, että on joku kullimania päällä.

Vierailija
442/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on trolleja, jotka jatkuvalla v.ittuilulla kerjää huomiotaan. Saitilla on myös tunnetusti paljon penikateutta joten ihan samoin reilumpia mittoja ilmoittamalla saa aikaiseksi huomiota ja älämölöä. Osa noista trolleista kuuluu mitä ilmeisimmin samaan. Sttten on vielä incelejä, jotka on kateellisia toisten vilkkaalle seksielämälle jne.. Kun sitten urputtavat niin osa ärsyttää tahallaan heitä  ja saa siitä vastaavasti itselleen huvia.  Yleensä sitä saa mitä itse tilaa, potut pottuina.

Ja sitten on Pate, joka elää huomiolla. No tollaset lyhytkasvuiset ei muuten huomiota saakaan, jos ei ole koko ajan äänessä. Alkaa vissiin muiden kommentit porautumaan jo ytimeen, kun jatkuvasti pitää itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tästä ketjusta jotkut näköjään tehneet itselleen oikein kokopäiväharrastuksen. Enkä välttämättä tarkoita pelkästään mittailijaporukkaa. No, onhan se hyvä että on jokin mesta johon kokoontua yhteisen asian äärelle, vähän kuin leiritulille.

Kellään kitaraa mukana?

Alkaa mittaajaa jo vähä ärsyttää, kun ei heitellä pelkkiä yläfemmoja?

Vierailija
444/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on trolleja, jotka jatkuvalla v.ittuilulla kerjää huomiotaan. Saitilla on myös tunnetusti paljon penikateutta joten ihan samoin reilumpia mittoja ilmoittamalla saa aikaiseksi huomiota ja älämölöä. Osa noista trolleista kuuluu mitä ilmeisimmin samaan. Sttten on vielä incelejä, jotka on kateellisia toisten vilkkaalle seksielämälle jne.. Kun sitten urputtavat niin osa ärsyttää tahallaan heitä  ja saa siitä vastaavasti itselleen huvia.  Yleensä sitä saa mitä itse tilaa, potut pottuina.

Oletko sinä jo käynyt Kullinmittaajat Ry:n saitilla?

Siellä puhutaan myös kullin mittaamisen negatiivisista puolista ja niiden vaikutuksesta mittaajan psyykkeeseen. Osalle siitä on tullut jo pakko. Jos mittaat peniksesi useammin kuin kolmasti viikossa, kuulut jo riskiryhmään. Usein kyseiset hahmot manipuloivat mittausvälineitään ja -tuloksiaan saadakseen ryhmässä enemmän huomiota.

Kullinmittaajat Ry:ssä toimii myös oma mielenterveyshenkilö, joka toivoo, että häneen otetaan yhteyttä matalalla kynnyksellä. Ennen kuin tilanne pahenee liikaa.

Vierailija
445/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta sitten muistaakseni viimeks tarkistin. Nyt tämän ketjun innoittamana piti tarkistaa tilanne. Edelleen 18cm pituutta ja ihan vähän päälle 13cm ympärysmittaa. Ihanaa, kun vaimo pitää isokullisena ja jaksaa pitää kalun tyytyväisenä. 

Vierailija
446/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on Pate, joka elää huomiolla. No tollaset lyhytkasvuiset ei muuten huomiota saakaan, jos ei ole koko ajan äänessä. Alkaa vissiin muiden kommentit porautumaan jo ytimeen, kun jatkuvasti pitää itkeä.

Hah. Sinunlaisia peniskateelllisia, incellejä ja seksielämässä epäonnistuneita ollut helppo kiusata ja provoilla. Stalkkaatte jatkuvasti päivätolkulla, joten jos vähänkään taas huvikseni mainitsen vaimoni pillusta tai omasta kullista, niin alkaa satavarmasti älämölö ja keksitään halventavia väitteitä, kun muuta ei voi. . Kun taas jätän provosoimatta, ette edes ole ymmärtäneet että olen  kirjoitellut. Mutta myönnän, välillä tulee provoiltua huvikseen, kun palaute tulee välittömästi. 

Vierailija
447/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Sinunlaisia peniskateelllisia, incellejä ja seksielämässä epäonnistuneita ollut helppo ki

Ettet nyt Pate luulisi itsestäsi hieman liikoja? Annat ymmärtää, että sinä hallitset näitä keskusteluja. Täällä on aika paljon juttuja mennyt sun ihon alle, kun olet itse mennyt lipsauttamaan asioita vahingossa, et provosointimielessä. Mutta ei muuta kuin lisää vaimon dildoa peppuun.

Vierailija
448/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, palaute tulee heti ja taas ollaan väittämässä, että käyttäisin vaimoni dildoja peräpäässäni yms paskaa. En käytä, enkä ole käyttänyt. Kerta kokeilu on riittänyt kertomaan, ettei ole mun juttu. Mutta näihän se on, sun pitää jatkuvasi keksiä valhieta minusta tai vaimostani, kun et muuta pysty ja joka ilmeisesti helpottaa oloasi pienikullinena ja seksiä saamattomana. Muuta järkevää syytähän tuolle valheiden keksimiselle ei voi olla. Mutta ei ole minun vikani, jos minulla on iso ja mahtava kivikovana seisova kulli, eikä sun kullista saa sellaista mitenkään millään pillerillä. Elämä on, koita kestää. 

Vierailija
449/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mittaat muista tehdä se päivittäin. Muuten kalu pienenee. Se pienenee myös, jos et tee vähintään kerran päivässä kalun koko aloitusta av:lle. 

Muista myös ilmoittaa mitta, joka keskustelussa. Vaikka kukaan ei sitä kysykään.

Vierailija
450/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, palaute tulee heti ja taas ollaan väittämässä, että käyttäisin vaimoni dildoja peräpäässäni yms paskaa. En käytä, enkä ole käyttänyt. Kerta kokeilu on riittänyt kertomaan, ettei ole mun juttu. Mutta näihän se on, sun pitää jatkuvasi keksiä valhieta minusta tai vaimostani, kun et muuta pysty ja joka ilmeisesti helpottaa oloasi pienikullinena ja seksiä saamattomana. Muuta järkevää syytähän tuolle valheiden keksimiselle ei voi olla. Mutta ei ole minun vikani, jos minulla on iso ja mahtava kivikovana seisova kulli, eikä sun kullista saa sellaista mitenkään millään pillerillä. Elämä on, koita kestää. 

Heti alat haukkumaan muita pienikullisiksi, vaikka et edes mittoja tiedä. Aika lapsellista käytöstä. Mutta kuten sanottu, sulla menee nää jutut vähän liikaa tunteisiin. Olet käynyt täällä kertoilemassa dildoleikeistäsi sekä mm. siitä, ettet saa vaimoasi märäksi ja tarvitset nussimiseen liukkaria. Tämä siis, jos saat ison kullisi kovaksi. Omien juttujesi mukaan tämä ei ole mikään itsestään selvyys, ainakaan ilman pillereitä. Olet myös kertoillut siitä, kuinka vilauttelet kulliasi vaimosi siskolle. Tietääkö vaimosi tästä? Että ota Pate happea.

Vierailija
451/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Sinunlaisia peniskateelllisia, incellejä ja seksielämässä epäonnistuneita ollut helppo ki

Sun kirjoitukset kyllä tunnistaa vaikka niissä ei kulliasi edes mainittaisi. Ei kun mitattaisi...

Vierailija
452/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate hei. Toi sun kullin kateuskortti on kyllä jo niin nähty.

Kova on uho ukolla, jolla ei vehkeet toimi ilman kemiallista avustusta, vaimoa ei saa märäksi, käyttää salaa vaimonsa dildoa ja vaimon hehkuttamisen hoitaa sen työmaalla toiset miehet.

Vierailija
453/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova on uho ukolla, jolla ei vehkeet toimi ilman kemiallista avustusta, vaimoa ei saa märäksi, käyttää salaa vaimonsa dildoa ja vaimon hehkuttamisen hoitaa sen työmaalla toiset miehet.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, pätee tässäkkin.Joten seli seli vaan.

Vierailija
454/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hlvetti. Avasin ketjun vain huomatakseni, että palstan perusvänk(k)ääjä pilannut tämänkin ketjun. 

No, asiaan. Itse kuvittelin aina nuorena että muna on liian pieni naiselle. Ja aika pienihän tämä onkin. Varmaan juurikin keskimittainen. En ole mitannut, mutta lähempänä kymmentä, kuin 15:ttä senttiä. Jos palstaa lukee, niin eihän minun olisi naista pitänyt saada, tai ainakaan parisuhdetta. No sainhan kuitenkin, ja pitkän suhteen. Koskaan ei vaimo ole valittanut, että on liian pieni. Ja hänellä on kyllä vertailupohjaa paljon ajalta ennen tapaamistamme. Nyt on mennyt yli 25v yhdessä, ja seksiä on harrastettu keskimäärin kerran päivässä. Jos se olisi huonoa, niin tuskin sitä olisi naitu näin paljon. Ei voisi vähempää kiinnostaa oman elimen pituus, kun naida saa niin paljon kuin haluaa. Älkää mahtimunat jaksako. Oikein naurattaa, kun joku isomuna uimahallin pesutiloissa ylpeänä patsastelee kädet lanteilla: Hei kattokaa mun munaa. Itse mietin silloin: Minäpä olen saanut pillua monen ihmisiän verran ihan muilla avuin.

Vierailija
455/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mittaat muista tehdä se päivittäin. Muuten kalu pienenee. Se pienenee myös, jos et tee vähintään kerran päivässä kalun koko aloitusta av:lle. 

Muista myös ilmoittaa mitta, joka keskustelussa. Vaikka kukaan ei sitä kysykään.

Tässä hyvä muistilista kalunmittaajille. Puuttuu vaan pakollinen uimahallin suihkussa kullin vemputus puoliseisokkiin ja sitten esittelemään kullia muille miehille.

Vierailija
456/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, pätee tässäkkin.Joten seli seli vaan.

Onko Pate muija töissä muiden miesten hehkutettavana, kun sä päivystät täällä? Joko pukkaa viestiä tänään seksiä? Ota pari pilleriä varmuuden vuoksi.

Vierailija
457/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hlvetti. Avasin ketjun vain huomatakseni, että palstan perusvänk(k)ääjä pilannut tämänkin ketjun. 

No, asiaan. Itse kuvittelin aina nuorena että muna on liian pieni naiselle. Ja aika pienihän tämä onkin. Varmaan juurikin keskimittainen. En ole mitannut, mutta lähempänä kymmentä, kuin 15:ttä senttiä. Jos palstaa lukee, niin eihän minun olisi naista pitänyt saada, tai ainakaan parisuhdetta. No sainhan kuitenkin, ja pitkän suhteen. Koskaan ei vaimo ole valittanut, että on liian pieni. Ja hänellä on kyllä vertailupohjaa paljon ajalta ennen tapaamistamme. Nyt on mennyt yli 25v yhdessä, ja seksiä on harrastettu keskimäärin kerran päivässä. Jos se olisi huonoa, niin tuskin sitä olisi naitu näin paljon. Ei voisi vähempää kiinnostaa oman elimen pituus, kun naida saa niin paljon kuin haluaa. Älkää mahtimunat jaksako. Oikein naurattaa, kun joku isomuna uimahallin pesutiloissa ylpeänä patsastelee kädet lanteilla: Hei kattokaa mun muna

Ajatteles, kuinka paljon olisit saanut pillua, jos sulla olisi iso? Niinpä, aika paljon enemmän. Faktat on faktoja.

Vierailija
458/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä muistilista kalunmittaajille. Puuttuu vaan pakollinen uimahallin suihkussa kullin vemputus puoliseisokkiin ja sitten esittelemään kullia muille miehille.

Kuka niitä kulleja siellä uimahallissa edes katsoo? Siis joku muu kuin nämä vemputtajat? Itseäni ei ainakaan kiinnosta muiden miesten kullit tai niitten koot yhtään.

Vierailija
459/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä kulleja siellä uimahallissa edes katsoo? Siis joku muu kuin nämä vemputtajat? Itseäni ei ainakaan kiinnosta muiden miesten kullit tai niitten koot yhtään.

No ei kukaan kun enemmistö on heteromiehiä. Toisekseen kylmä lattia ja vesi kutistavat muutenkin kullin normaalia pienemmäksi, joten ei ole mitä vemputtaa. Lisäksi toisten miesten seura vielä kutistaa entisestään kun ei voisi vähempää kiinnostaa toiset miehet ja halut menee vain pakkaselle. Olisi kokonaan toinen asia, jos pääsisi naisten saunaan alastomien naisten seuraksi, silloin roikkuisi raskaana kaarella heiluen kuin hk:n sininen. 

Vierailija
460/525 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, kuinka paljon olisit saanut pillua, jos sulla olisi iso? Niinpä, aika paljon enemmän. Faktat on faktoja.

Aika hyvä. Mutta jos olisit lukenut tekstin ajatuksella, niin siellähän luki "kun saa naida niin paljon kuin haluaa". Toki iso jos olisi, niin varmaan haluaisi naida vieläkin enemmän, ja kaikkia, ja kaikkea. 

Juu olet oikeassa, pieni on surkea, koko elämä piloilla.

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi