Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?

Vierailija
07.08.2025 |

Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää. 

Kommentit (525)

Vierailija
401/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten sun on pakko kommentoida jokaisen mittansa laittaneen jutuille? Sinuahan ne toisten kullit tuntuvat erityisesti kiinnostavan. Olen 100% varma siitä, että sinä olet vain kateellinen näille iso kaluisille miehille ja sinulta ei löydy keskivertoa suurempaa itseltäsi. Anna heidän puhua kulleistaan täällä, jos haluavat. 

Vierailija
402/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kateellinen. Se on teidän  harhakuvitelmaa. Muita ärsyttää uusien mittaketjujen jatkuva luominen ja aiheen spämmääminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa ketjussa jankutat vaappuvista kulleista, vaikka täällä ei kukaan ole kertonut menevänsä uimalaa ketään katselemaan. Jotkut tuovat esille isoja rintoja, isoja lihaksia, hyvää persettä yms. Kyllä mulle ennemmin kelpais tollanen 17cm kulli kun isot hauikset

Vierailija
404/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitusta varten on ihan oma urheiluseurakin, Mikkelin Kittaajat!

Vierailija
405/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain positiivisia mielikuvia nuoruudesta kun kaverin kanssa mittailtiin. Kai sitä nyt asia voi kiinnostaa ilman, että siinä ois mitään pahaa.

Vierailija
406/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Itse olet tullut tänne ilmoittelemaan mittojasi muille miehille ja harmittaa, kun et saanut odottamaasi ylistystä ja purat mielipahaasi haukkumalla muita asiallista keskustelua käyviä. Mutta on siis ihan ok olla homo, ei siinä mitään. Älä nyt mieltäsi pahoita, nauti seksistä ja niistä uimahallien vaappuvista kulleista.

Heh. En ole mittaaja enkä tähän ketjuun muuten osallistunut, mutta tämä on kyllä huvittavaa. Tunnustan että joskus aikaa sitten käytin tuota vaappumisilmaisua jossain muussa ketjussa. Se mikä siinä huvittaa, on tämä miten se on syöpynyt tämän yhden jantterin mieleen näin pahasti 😄

Näetkö unia vaappuvista kulleista? Etkö enää pysty käymään uimahallissa tai osallistumaan seksipalstan ketjuun ajattelematta jokaisen näkemäsi kullin vaappumista? Vai mikä tässä niin pahasti sua syö?

Huvittavaa on se, että ei voi myöntää olevansa homo jos vilkuilee muiden miesten kulleja.

No jatkan keskustelua sun mieliksesi, vaikka se onkin vähän vaikeaa, kun taidat kuvitella nyt useamman henkilön yhdeksi.

Silti, minä olen kyllä sanonut että viehätyn jossakin määrin eroottisesti miehistäkin, minkä vuoksi tämä sinun niin herkuttelemasi "vaappuva kulli" on ihan mukava näky, jos sattuu vastaan tulemaan. En tosiaan ole koskaan myöntänyt olevani homo, joskaan en kieltänytkään. En ole myöskään väittänyt (tai kieltänyt) olevani heterokaan. Itse pidän itseäni eniten elämän mittaisesti yksiavioisena miehenä, joka on nyt elänyt 30 vuotta tiiviisti saman kumppanin kanssa, joka on myös ainoa seurustelu- tai seksikumppani joka minulla on koskaan ollutkaan. Sen vuoksi ei oikein edes ole ollut tilaisuuksia mittailla heteroutta tai homoutta, koska yhden otos ei vielä paljoa kerro.

Mutta se ei minua haittaa, jos sinun määritelmäsi mukaan olen homo, se ei loukkaa eikä nolostuta. Vähän tosiaan huvittaa kuitenkin, mutta voidaan silti sopia, että olen homo silloin kun asia sinua koskee, jos tunnet olosi turvallisemmaksi sen tiedon kanssa. Vaikka itselleni seksuaalisuuden luokittelu ei ole mitenkään tärkeä juttu, niin tiettyä hupia siitä saa irti härnäämällä kaltaisiasi tällä tavalla ihan kevyesti. Sori siitä.

Mittojani puolestaan en ole koskaan tällä palstalla ilmoittanut, enkä aio sitä tähänkään ketjuun sitä tehdä. Jätän jotain mielikuvituksellesikin, kun mietit minun seksuaalista suuntautumista kullin vaappumisen tahtiin. 😘

Vierailija
407/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain positiivisia mielikuvia nuoruudesta kun kaverin kanssa mittailtiin. Kai sitä nyt asia voi kiinnostaa ilman, että siinä ois mitään pahaa.

Ei homoudessa mitään pahaa ole.

Vierailija
408/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa ketjussa jankutat vaappuvista kulleista, vaikka täällä ei kukaan ole kertonut menevänsä uimalaa ketään katselemaan. Jotkut tuovat esille isoja rintoja, isoja lihaksia, hyvää persettä yms. Kyllä mulle ennemmin kelpais tollanen 17cm kulli kun isot hauikset

Kyllä sä varmasti vielä sellaista ihanaa 17cm kullia saat peppuusi. Pelaat vaan korttisi oikein ensi perjantaina baarissa.

Vierailija
409/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hänen olla jo. V'ttuilee kaikille, kuten edellisellekkin.

Vierailija
410/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaston Suomesta löydät helposti tuollaisen miehen itsellesi.

Vierailija
411/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 13/11 ja hyvin olen pärjännyt

M53

Vierailija
412/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulin mitaajat ei muuten mene uimalassa koskaan veteen. Ei varmaan tartte kertoa syytä siihen...

Vierailija
413/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinmittaajat vemputtaa kalunsa puoliseisokkiin uimahallin suihkussa. Näin ainakin 1 niistä on kertonut.

Vierailija
414/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää armeijan punkkarunkkari jotain sukua tälle kullinmittaajalle?

Vierailija
415/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään uimahallissa ja yritin tarkkailla mittamiehiä, jotka katsastavat niitä legendaarisia vaappuvia kulleja. Oli muuten komeita vehkeitä liikkeellä. Itse menin saunaan ja asettelin puolijäykän kullini reiden päälle ikään luin ansaksi näille kyttääjille. En tiedä katsoiko kukaan, mutta kiihotuin itse. Ei muuten jäänyt viimeiseksi kerraksi minulle tämä uimahallireissu.

Vierailija
416/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulin mitaajat ei muuten mene uimalassa koskaan veteen. Ei varmaan tartte kertoa syytä siihen...

Tarkkaan oot seurannut. Käveleekö ne kulli vaappuen vain suihkuissa?

Vierailija
417/525 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan oot seurannut. Käveleekö ne kulli vaappuen vain suihkuissa?

Suihkussa ja pukutiloissa. Saunassa istutaan jalat levällään. Kaveri kertoi.

Vierailija
418/525 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 13/11 ja hyvin olen pärjännyt

M53

Siinä taas yks kullin mittaaja. Mee vetää puoliseisokki päälle ja kulli vaappurn uimalaan kyttäämään toisten kulleja. Teitä mittaajia kiinnostaa vaan vaappuvat puoli seisokeissa olevat toistrn miesten kullit.

Vierailija
419/525 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö muoden mittaajien kanssa löylyihin jo jalat levälleen istumaan? Varmaa tää 17cm joka reikään poraajakin siellä kalu vaappuen. Joko rupee menee mittaajilla tunteisiin?

Vierailija
420/525 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kalunmittaaja availlut uusia ketjuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän