Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lampaan jauheliha yhtä pahaa kuin lammas ev

Vierailija
03.04.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lampaassa on riistan makua ja oikein maustettuna todella hyvää.

Lampaan jauhelihaa voi " miedontaa" sekoittamalla siihen esim. naudanjauhelihaa.

Vierailija
2/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihen menee niin paljon muita aineita ja mausteita että maun luulisi mietonevan,en kyllä ole kokeillut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaapa syömään mun äidin tekemää lammasta, kyllä muuttuu mielipide.

Vierailija
4/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulla muuksi lihaksi, aina pahaa lammasta, tunkkaista jotenkin, syönyt niin ei osaa edes kuvitella mille maistuu hyvä lammas vai onkohan se sittenkinmakuasia ettei jotkut tykkää vaikka toisen mielestä onnistunut

Vierailija
5/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika-nauta on halvempaa ja lammas säästyy niille jotka sitä arvostavat.

Vierailija
6/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistustavasta kiinni vai onko se makuasia. Eli mielelläni arvostaisin lammasta jos se maistuisi hyvälle mutta voin jättää jatkossa suosiolla lampaan kauppaan jos se hyväksikin kehuttu resepti ei meidän perheelle maistu, mutta vielä ei olla luovutettu

Vierailija
7/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Islannin reissulla tuli syötyä todella hyvää lammasta, mutta Suomesta en ole koskaan saanut niin hyvää ravintolassa tahi itse tehden. Karitsa sen sijaan onnistuu mainiosti, siinä liha on erilaista kuin possun tai naudan mutta ei sellaista ' märän villasukan hajua' kuin lampaassa pahimmillaan.

Vierailija
8/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaisissa ravintoloissa syömäni lammasruoat ovat olleet ensiluokkaisia. Tarjouspakasteuusseelantilaisia en ole kyllä maistanut.

Vierailija
9/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin riista on kypsennetty väärin mikäli maistuu voimakkaasti maksalle. Älkää kysykö minulta, miten tulee kypsentää oikein. Näin vain sanoi isäni, joka on kokki.

Vierailija
10/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin. en kyllä ole katsonut mistä maasta jne kun olen tottunut että muu liha on aina hyvää kun kaupasta ostaa

Vierailija
11/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon pipuripihvistä tai broilerin fileestä tai possun kyljyksistä, haluan lihan maistuvan sellaiselle.

Vierailija
12/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen hirvenlihaa, poroa, jänistä ja lintuja. Nautaa ja possua syön hyvin harvoin. Eivät oikein maistu minusta miltään.

Vierailija
13/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän myös possusta, naudasta, broilerista ja kalasta, vaikka kalaa en hirveästi itse valmista.

Vierailija
14/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ympäristön ja hiiligrillin ansiosta sekin on ollut herkullista.