Onko lampaan jauheliha yhtä pahaa kuin lammas ev
Kommentit (14)
ihen menee niin paljon muita aineita ja mausteita että maun luulisi mietonevan,en kyllä ole kokeillut
Tulkaapa syömään mun äidin tekemää lammasta, kyllä muuttuu mielipide.
luulla muuksi lihaksi, aina pahaa lammasta, tunkkaista jotenkin, syönyt niin ei osaa edes kuvitella mille maistuu hyvä lammas vai onkohan se sittenkinmakuasia ettei jotkut tykkää vaikka toisen mielestä onnistunut
Sika-nauta on halvempaa ja lammas säästyy niille jotka sitä arvostavat.
valmistustavasta kiinni vai onko se makuasia. Eli mielelläni arvostaisin lammasta jos se maistuisi hyvälle mutta voin jättää jatkossa suosiolla lampaan kauppaan jos se hyväksikin kehuttu resepti ei meidän perheelle maistu, mutta vielä ei olla luovutettu
Esim. Islannin reissulla tuli syötyä todella hyvää lammasta, mutta Suomesta en ole koskaan saanut niin hyvää ravintolassa tahi itse tehden. Karitsa sen sijaan onnistuu mainiosti, siinä liha on erilaista kuin possun tai naudan mutta ei sellaista ' märän villasukan hajua' kuin lampaassa pahimmillaan.
Kaikki suomalaisissa ravintoloissa syömäni lammasruoat ovat olleet ensiluokkaisia. Tarjouspakasteuusseelantilaisia en ole kyllä maistanut.
Samoin riista on kypsennetty väärin mikäli maistuu voimakkaasti maksalle. Älkää kysykö minulta, miten tulee kypsentää oikein. Näin vain sanoi isäni, joka on kokki.
kuitenkin. en kyllä ole katsonut mistä maasta jne kun olen tottunut että muu liha on aina hyvää kun kaupasta ostaa
kunnon pipuripihvistä tai broilerin fileestä tai possun kyljyksistä, haluan lihan maistuvan sellaiselle.
Enimmäkseen hirvenlihaa, poroa, jänistä ja lintuja. Nautaa ja possua syön hyvin harvoin. Eivät oikein maistu minusta miltään.
ja pidän myös possusta, naudasta, broilerista ja kalasta, vaikka kalaa en hirveästi itse valmista.
Mutta ympäristön ja hiiligrillin ansiosta sekin on ollut herkullista.
Mun mielestä lampaassa on riistan makua ja oikein maustettuna todella hyvää.
Lampaan jauhelihaa voi " miedontaa" sekoittamalla siihen esim. naudanjauhelihaa.