Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan osaamistaso

Vierailija
06.08.2025 |

Mua oikeasti huolestuttaa yksi tuttu, joka lähti opiskelemaan sairaanhoitajaksi, miten pärjää hoitotyössä vaarantamatta potilaita... Ei mitään matikkapäätä, peruskoulun keskiarvo 7 ja käynyt amiksen. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärenbluokkakaveri on samanlainen, jonka ap tuntee. 

Vierailija
22/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että sopisin alalle ja minulla on jo toinen ammatti. Kyse ei ole siitä, että pitäisin itseäni häntä parempana ja osaavampaa, meillä on eri vahvuuksia. Kuten sanoin hän on ihana ja hieno ihminen. Aloitus koski pohdintoja, mietin miten hän pärjää opinnoissa ja työssä.

Kirjoitin tänne, koska en ole hoitoalalla, joten en osaa tätä asiaa arvioida työn vaatimusten näkökulmasta.

Mikä ammatti? :D

BBA, liiketalouden tradenomi. Työskentelen koordinaattorina. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sinne koulutukseen mennä oppimaan? Kun rutiinia tulee, niin kait niistä laskuista muutkin ovat selvinneet. Työ opettaa tekijäänsä. Ja jotkut löytävät opiskelumotivaation myöhemmin kuin toiset. Tutustasi voi tulla loistava sairaanhoitaja.

Vierailija
24/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten arvioi kun et osaa.

Vierailija
25/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän voi erikoistua vaikka psykiatriaan. 

Ja mistäs sinä tiedät, jos vaikka sitten parantaa matikkasuorituksiaan siellä amk:ssa sh-linjalla. Tai joutuu jättämään opinnot, ei valmistu, jos ei snaijaa niitä laskutehtäviä.

Vierailija
26/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi jukra, onhan hän kuitenkin ne pääsykokeet läpäissyt, eikö näillä sh-opintoihin pyrkivillä ole vielä pääsykokeet. Ja jos ei ole, mutta opinnoissa ei sitten läpäise vaadittavia tasoja, niin eihän se sitten edes valmistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi