Muuten kiva mies mutta seksi ei ole hyvää, miten selittää asia loukkaamatta?
Minulle seksi on parisuhteessa tosi tärkeä asia. Ongelma on se, että mulla on aiemmin ollut aivan loistava kumppani (tämä mies jätti minut) ja nyt uudessa suhteessa seksi on sellaista lähinnä tylsistyttävää. Mitään jännitettä ei sen vuoksi ole välillämme, mies ei yksinkertaisesti saa minua kiihottumaan ajatuksissani.
Kannattaako tätä avata miehelle vai sanonko vain, ettei seurustelu kokonaisuudessaan toimi? Tykkäämme yksinkertaisesti liian erilaisesta seksistä.
Kommentit (32)
No voisit vaikka kertoa hänelle, että kaipaisit vaihtelua ja kysyä häneltä, haluaisiko hän jotain uutta.
Sanot vain, että olet alfaleski. Mies päättäkööt sitten, miten sinuun suhtautuu jatkossa
Voisitko kuvailla millä tavalla toiveenne menevät ristiin?
Mielestäni teillä ei ole tulevaisuutta vaan olette enemmänkin kuin kavereita.
Ei se puhumalla parane. Jätä hänet, mutta jos kysyy syytä, kerro rehellisesti ettei seksi toiminut välillänne. Älä valehtele!
No älä nyt ainakaan suoraan mene sanomaan että on huonoa vaan pikemminkin opastat häntä kohti sitä mitä tykkäät.
Sanoisin jotain epämääräisempää eron syyksi, kuten että olette liian erilaisia.
Ei se seksi välttämättä ole jonkun toisen mielestä huonoa vaan juuri sopivaa, ja miehelle voi tulla jotain huonoja fiiliksiä siitä, jos arvostelet suoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain, että olet alfaleski. Mies päättäkööt sitten, miten sinuun suhtautuu jatkossa
Merkittävällä osalla tavismiesten naisista on tuo sama tilanne, koska alfamiehiähän on useimmilla naisilla ollut. Sellaisen jälkeen ei perusjamppa tunnu oikein miltään.
Vierailija kirjoitti:
"Alfat" ovat kaikkein surkeimpia sängyssä. Heille riittää että ilmestyvät paikalle.
Mielestäni sinun ei kannattaisi olla parisuhteessa lainkaan jos vaadit suuria himokkaita tunteita, voithan kuitenkin hakea sitä seksiseuraa haluamillasi fetisseillä jotta et pääse tylsistymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävällä osalla tavismiesten naisista on tuo sama tilanne, koska alfamiehiähän on useimmilla naisilla ollut. Sellaisen jälkeen ei perusjamppa tunnu oikein miltään.
Voivoi taasko joku miesselittää naisten kokemuksista ja haluista.
Kaikki seksi on naiselle lähtökohtaisesti surkeaa. Ei se vaihtamalla parane ihan niiko sanotaan. Veikkaan, että olet itse huono seksissä, siksi se edellinenkin mies jätti sinut.
Eikös näistä asioista ole rohkaistu puhumaan? Mies ei muissakaan asioissa ole ajatustenlukija. Kerro sille mitä sinä haluaisit tapahtuvan ja miten. Telepatia ei yleensä ole riittävä kommunikaation tapa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sinun ei kannattaisi olla parisuhteessa lainkaan jos vaadit suuria himokkaita tunteita, voithan kuitenkin hakea sitä seksiseuraa haluamillasi fetisseillä jotta et pääse tylsistymään.
Ei parisuhteella ole mitään tulevaisuutta, jos edes alussa ei huvita paritella.
Odotatko, että mies näkisi pääs sisään vai oletko edes yrittänyt puhua seksitoiveistais miehelle? - Itse niin kokematon kuin olen saattaisin tuottaa naiselle seksissä(kin) pettymyksen kun ei miinulla ole ainoatakaan sellaista keinoa tai tapaa, jolla voisin olla varma näin tai niin, naisen saisi kanssani seksissä kanssani nautintoa ja iloa. - Tiedän, että osalle tällainen epävarmuus on totaalinen turn off.
Kun ollaan totuttu ja tai ollaan kulttuuristamme opittu, että itsevarma ja vahva mies kylä tietää ja osaa tehdä mitä mitä pitää. Sellaista, että mies ei tietäsi ja osoaisi "heti" ottaa tilannetta halutuu ja tietäsi miten edetä ja toimia saatetaan halveksia reppanan luuserina tai muutoin ei oikein sovi yhteen sen kanssa, että mies vosi olla millään muullakaan tavalla viehättävä tai enää kiinnosta niin paljon, että haluaisi edetä ja muodostaa parisuhteen
Ehkä jotkut ovat vaistoneetkin oman kokemattomuuteni ja oma kohtaloni on sitten ollut päästä tai joutua kuinka vain friendzonelle. Mutta mieluusti vielä kohtaisn ja löytäsin hänet, jolla olisi valmis ja halukas opettamaan ja tai sanosin mieluummin opettelemaan yhdessä .
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvailla millä tavalla toiveenne menevät ristiin?
Tämä avaisi asiaa paljon. Ja vastaukseksi ei riitä kolme työntöä ja tuijotus, kun voisit itsekin tehdä sille asialle jotain.
Luulen, ettet vaan tykkää miehestä tarpeeksi muutenkaan. Jos olen rakastunut niin minulle riittäisi vaikka vain maata päällekkäin, sekin on jo ihanaa.
Sinä teet siitä seksistä puolet. Miettisin mitä voin itse tehdä jotta seksimme olisi parempaa. On kohtuutonta vierittää kaikkea syytä toisen osapuolen niskaan, koska seksinne on sinun ja hänen toiminnan summa. Puhukaa ja kokeilkaa.
Sanot sille suoraan että se on huono panomies. Turha sitä alkaa valehdella.
Häiriintyneet kannattaa jättää omaan arvoonsa.