Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa (joku),joka on opettanut sua seksiin?

Vierailija
05.08.2025 |

Kuka on, ehkä se (joku), joka opetti sut rakastelemaan niin taidokkaasti ja tiedostaen?

Miten mitäkin ruumiinosaa pitää koskettaa ihmisessä, miten rakastelemaan ihmistä ja rakastamaan kokonaisvaltaisesti ihmistä. Ja tämä kaikki vain siksi, että saavuttaisi sen saman, kuin sun upean seksitaidon.

Se vpi toteutuu, kun se henkinen ulottuvuus + kehon nautinnot = kulminoituu siihen sun ihanaan seksiin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin 25 vuotta avioliitossa. Perus seksiä. Parin vuoden päästä joskus nain takaapäin vaimoa. Ei oikein muuta. 23 vuoden päästä ero. Tapasin naisen joka oli elänyt myös samanlaisessa liitossa. Vuoden päästä aloimme kokeilemaan kaikkea.  Hän suorastaan ei pitänyt tietyistä asioista. Muuten kyllä kokeilimme kaiken laista.  Myös piiskaamista, toisen tahtoon alistumista, puolin ja toisin. Helliimistä romantiikkaa hyvänä pitoa.  Ostimme myös toisillemme vaatteita joihin toivoimme toisen pukeutuvan. Löysimme kummatkin asiat joista pidimme. Vourotellen harrastimme seksiä joista toinen piti. parhaat viikonloput oli kun toinen tyydytti toisen ja sitten toinen toisen.  Niin henkisellä kuin fyysisellä puolella. 

Vierailija
2/9 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei...mutta on joku kuka opetti mut alistumaan. Ottamaan kyrvän kurkun pohjalle asti, tukahduttamaan itsensä siihen ja olemaan suuhun nussittavana. Antamaan persettä ja olemaan riepoteltavana. En ole tämän ihmisen kanssa enää mutta oon kyllä ikuisesti kiitollinen että se kaivoi musta tälläsen puolen esiin. Löysin itseni ja oon paljon enemmän nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen kundikaverin 45 vuotiaan isän kanssa tuli opeteltua erilaisia temppuja :D Oli kesä ja olin 18 ikäinen.

Vierailija
4/9 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole opettanut. Minulla oli poikuus tallella ja exällä neitsyys. Menimme naimisiin ja sitten oli 25v huonoa seksiä. Sitä oli kyllä riittävästi, mutta mielikuvituksetonta ja estoista, ei suuseksiä ja asentoina lähäri ja lusikka. Eron jälkeen olin puoli vuotta uuden naisen kanssa ja hänen kanssaan seksi olikin paljon parempaa, mutta puolessa vuodessa en vielä ihmeitä ehtinyt oppia. Nyt on uusi opettaja haussa. Oppilan on kyllä innokas ja halukas, vaikka onkin jo 5-kymppinen. Kestävä myös.

Vierailija
5/9 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenkiintoista. Tai varmasti on. Joillekin mutta.

Osaako joku vastata myös:

reaaliajassa/-todellisuudessa täällä?

-ap

Vierailija
6/9 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa, että ainakin ovat ne naiset, joiden kanssa olen ollut "sillä lailla" tehneet. Ja vaikka jokainen nainen (ikä/koko/tms seikat) on omanlaisensa ollut seksiin opettaja/opettanut sen 'oman osaamisensa osalta', sex knowhow:n niin siinä sitä on oppia tullut niin kuin ikääkin..

Näin omalla kohdallani ollut. M43

Vierailija
7/9 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tää tarkoittaa? 

Kait on turha vastata sit mitään jos itse päätät mihin haluat uskoa.

Vierailija
8/9 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tyttöystävä Henna. Olin ihan mahdoton kiimakolli 9 lk. ja haluamassa eroon poikuudesta hänen kanssaan. Hän oli jo pussaillut poikia ala-asteella. Asiasta ei suoraan puhuttu, mutta seiskaluokan Juhansa kanssa oli sekstaillut. Hän tiesi miten kiihottaa mut hulluuden partaalle ja antoi sitten ohjat neuvoen kuitenkin välillä. Välillä kuuntelinkin. Opin koskemaan tyttöä niin, että hän tuli nopeasti. Opin myös tulemaan ulos yhdynnän aikana. Opin senkin, että poika voi antaa parin ekan lastin lentää nopeasti ja sitten kestää pidempään. Opin panemaan hänet orgasmiin.

Vierailija
9/9 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka tyttöystävä Henna. Olin ihan mahdoton kiimakolli 9 lk. ja haluamassa eroon poikuudesta hänen kanssaan. Hän oli jo pussaillut poikia ala-asteella. Asiasta ei suoraan puhuttu, mutta seiskaluokan Juhansa kanssa oli sekstaillut. Hän tiesi miten kiihottaa mut hulluuden partaalle ja antoi sitten ohjat neuvoen kuitenkin välillä. Välillä kuuntelinkin. Opin koskemaan tyttöä niin, että hän tuli nopeasti. Opin myös tulemaan ulos yhdynnän aikana. Opin senkin, että poika voi antaa parin ekan lastin lentää nopeasti ja sitten kestää pidempään. Opin panemaan hänet orgasmiin.

Tärkeitä taitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan