Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaupasta 150 g paketin vadelmia, enkä katsonut hintalappua... kuitissa lukee 5,49 € !

Vierailija
05.08.2025 |

Onko tämä ihan normaali hintataso?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi niin ,  että maksaessani kassalla jonkun muorin vadelmat oli pyörähtänyt minun ostoksiini , laitoin ne takaisin muorlle ja kotona huomasin kuitista että minä olin ne myös maksanut , no muori sai ilmaiset vadelmat ja joo , maksoi just jotain tuon verran . Sapettaa vieläkin .

Omaa tyhmyyttähän toi on maksaa jonkun toisen ostokset, ei ole ikinä käynyt minulle. Sen kuitinkin voi tarkistaa jo kaupassa.

Vierailija
22/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan osta tuoreita marjoja.

Kuka noita kiinalaisten mummojen keräämiä pa_skaisia marjoja haluaa. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo tuo hinta on sulle ongelma niin opettele nyt edes katsomaan se etukäteen herranjestas. Vai oletko 10v lapsi.

Vierailija
24/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikun itse keräämään vaan.

ei tulisi mieleenikään ostaa mitään katsomatta kilohintaa ensin.

MISTÄ? KErro. EI kenekään puskista voi mennä keräämään!

Vierailija
25/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi niin ,  että maksaessani kassalla jonkun muorin vadelmat oli pyörähtänyt minun ostoksiini , laitoin ne takaisin muorlle ja kotona huomasin kuitista että minä olin ne myös maksanut , no muori sai ilmaiset vadelmat ja joo , maksoi just jotain tuon verran . Sapettaa vieläkin .

Olisit laittanut kapulan!

Vierailija
26/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on metsävadelmia lähdettävä poimimaan.

Vierailija
27/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin ää liö että ei katso tuotteen hintaa? Ja sitte kehtaa valittaa että olipa kallista...

Vierailija
28/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhavadelmat eivät ole juuri minkään makuisia, mutta luonnon vadelmat ovat herkullisia. Kävin viikonloppuna  taimikossa (varottava ettei tallaa) ja sain noin ämpärillisen vattuja. 

Vierailija
29/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi saan vadelmat omalta takapihalta.

Paljonko takapiha maksoi?

Itse kerään herukat ja karviaiset pihalta. Vadelmaa, pensasmustikkaa ja kirsikkaa on maisteltavaksi. Syöntimustikat löytyy lähimetsästä. Pakasteeseen ostan mansikkaa, vadelmaa, lakkaa ja mustikkaa. Ennenkaikkea juhannuksesta elokuulle syödään tuoreita marjoja jos ei päivittäin niin ainakin monta kertaa viikossa. Kausi on niin lyhyt ja marjat niin hyviä, maksakoon.

Vierailija
30/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikun itse keräämään vaan.

ei tulisi mieleenikään ostaa mitään katsomatta kilohintaa ensin.

MISTÄ? KErro. EI kenekään puskista voi mennä keräämään!

Kyllä metsävadelmapensaista voi poimia ihan kuten mustikkaakin metsästä. Vadelmat ei kasva yleensä itse metsässä, mutta metsänreunassa. Metsäautotien varressa niitä puskia on etenkin. Ne on maukkaampia ja pienempiä kuin puutarhavadelmat.

Aikoinaan katselin auton ikkunasta, kun jotkut poimivat vadelmia Vihdintien pientareelta kehäkolmosen sisäpuolelta 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä