Kommentit (344)
Tekeekö huippu-urheilu ihmisistä vaivaisia ja rampoja, Markus Pöyhösen lonkka ei kestänyt alkua pitemmälle? Vai eikö kunto vaan enää riittänyt?
Ai nämä luovutti heti! No voi p/ska. Eihän tuosta tule mitään kun heti sillä sekunnilla kotiin. Suuret oli puheet.
Vierailija kirjoitti:
Karoliina veti hyvin kuulustelussa. Ikä verottaa kuntoa, mutta toisaalta yleensä kasvattaa tervettä itsevarmuutta.
Ei vaan tunnu ymmärtävän, että oman parhaansa tekeminen ei vaan riitä jos ei pysy mukana muiden tahdissa.
Matiaksen luonne.
"Osa naisista on ollut todella nuoria. Heitä kohtaan on herännyt lähinnä sääli".
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/erikoisjoukot-tahti-matias-petaist…
Hyvin vetää Karoliina. Ukot läksi heti kotiin. Go Karoliina, hyvä!
Mitä ihmettä minulle tapahtui? Katsoin ensimmäisen jakson ja nyt olen ihan in lööv Iida Ketolaan.
Pitääköhän mennä työterveyteen huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karoliina veti hyvin kuulustelussa. Ikä verottaa kuntoa, mutta toisaalta yleensä kasvattaa tervettä itsevarmuutta.
Ei vaan tunnu ymmärtävän, että oman parhaansa tekeminen ei vaan riitä jos ei pysy mukana muiden tahdissa.
Puhe oli kuulustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä minulle tapahtui? Katsoin ensimmäisen jakson ja nyt olen ihan in lööv Iida Ketolaan.
Eihän se mitään haittaa :D
Nyt oli parempi alkuinsertti, ei ollu turhaa pullistelua. Enempi hauska ja viihteellisempi ei mitään hlvetin suihkukohtaustakaan.
Veikkaan, että Mikko Kekäläinen täysin suoriutuneena maalissa ja kurssi läpi. Poutalakin voi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään haittaa :D
Kyllä haittaa. Firman naispuoleiset työntekijät jakkupuvuissaan tekevät välillä tikusta asiaa mun kanssa ja nyt mä mietin Iida Ketolaa.
Ei vaan, hienosti Iida veti ja mä katson nyt tätä vain Iidan takia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin katsoin, että onpa hän jotenkin todella hot.
Olen heteronainen.
Huvittaa, miten koiralle kaikki on leikkiä, ja viipottaa koko ajan mukana esteradalla ja tuvassa.
Kyllä tätä ohjelmas seuraa mielenkiinnolla. Tässä ei mennä sopupelillä eikä juonittelulla! Se on yksilöstä all out, go big or go home!
Onpas Markus Pöyhönen päästänyt itsensä huonoon kuntoon. Mutta joo, en tiedä jaksaako katsoa tätä enempää. Tavallaan tämä on jo nähty, vanhan kertausta.
Nyt vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä kaudelta! :)
Toivottavasti näemme motivaatiomontun pian seuraavissa jaksoissa. Tämä sarja kyllä innostaa kuntoilemaan.
Eiköhän tässä haettu vaan raflaavaa alkua. Tiesivät että useampi tippuu. Lopuista saa sitten skaban alkamaan kunnolla.