Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 4 OFFICIAL

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Vierailija
05.08.2025 |

Neljäs kausi alkaa torstaina 4.9.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011407348.html

Kommentit (344)

Vierailija
341/344 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki turpas!! Petäistö on aivan ihana,saatanan hyvän näköönen karju ja mikä kroppa jätkällä on! ja sen miehekäs ääni viee jalat alta. sun puheet on paskan jauhantaa! Matias on mies eikä mikään pumpulihin kusia että revippä siitä!!!

Vierailija
342/344 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 5 minuuttia katsoin tuota kyseistä ohjelmaa  ensimmäistä kertaa ikinä. Voi hyvää päivää. Todella kåytetään rahaa yhdentekevään ja typerään formaattiin. Kuten TIS ym.

Tämä. On liian lapsellinen meikäläiselle. Hyvin kyllä selviää suomalaisten mentaalinen taso kun näitä ohjelman katsojia tuntuu täälläkin olevan -)))!

Mulla on varmaan matala mentaalinen taso, mutta itse asiassa tämä on kiinnostava ohjelma psykologisesti. Ihmisen sietokyky on kiinnostava asia. Sotilaan työ on melko fundamentaalisti erilaista kuin suurin osa muista töistä. Se tuntuu ajankohtaiseltakin juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/344 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka sanoo tätä ohjelmaa lapselliseksi,niin sopii mennä koittamaan,taitaas tulla paskat housuuhin heti kättelys!! saatanan kateelisten puhetta!!

Vierailija
344/344 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyrkkeilee ja ketä vastaan ensi jaksossa? Joko tietoa?

Kyllä on tiedossa. Selviää hankkimalla ruutuplussa tai odotat...

Itsehän en plussasta maksa sen takia, että pääsisin spoilaamaan.

En minä siitä maksa. Näkyy ihan ilmaiseksi. Ei kaikki ruudun tarjonta, mutta jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi