Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Multala myöntää olleensa humalassa, ei tiennyt, että häntä kuvattiin

Vierailija
05.08.2025 |

Selvää on, että olin videolla humalassa ja sitä pahoittelen, Multala sanoo lehdelle.

Multala tavoitettiin kommentoimaan asiaa ministeriön edestä. Iltalehden mukaan hän oli lyhytsanainen ja kertoi, ettei ollut tiennyt, että hänen keskusteluaan rap-artisti VilleGallen kanssa kuvattiin.

Ruisrockissa kuvatulla videolla kokoomusseurue tapaa artisteja. Multala puhuu katkonaisesti ja huojuu.

Te ootte vetänyt koko päivän märkää, häh? Te ootte ihan kännissä, rap-artisti VilleGalle sanoo kokoomusseurueelle videolla.

Kommentit (349)

Vierailija
81/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Festareilla kännissä, herranenaika ei kukaan ole ikinä ollut😲

Ensin otetaan vastaan ilmaiset festariliput itselle ja seuralaiselle, hintalappu lähes 900€. Sitten esiinnytään tuhannen kännissä, Multala enemmän kuin Orpo mutta molemmat kuitenkin. Todennäköisesti ilmaisen viinan tarjoilukin heillä siellä. Orpo on jo nyt saanut lahjuksia yli 7000€ edestä ja puhui haastattelussa humaltuneen pehmoisia höpö juttuja, itsekritiikki petti selvästi. Seuraavaksi nähdään kaiketi ainakin TTK yleisössä avecina Multala ja vaimo.

Vierailija
82/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, otetaas sille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asemassa ja kun ei ole vielä edes virallisesti lomalla, ehkä sen viinan kulutuksen osaisi suhteuttaa vaikka kuinka on hauskaa ja kutsuttu. Luulisi että 47 vuotiaana pitäisi jo tuntea missä se raja kulkee omassa ottamisessa huojumisen ja pikkuhiprakan välillä. 

Minä olen 50 v. Olin viimeksi 6 kk sitten firman juhlissa kovassa humalassa, kuten työkaveritkin. Krapulakin tuli. Tätä ennen oli krapula 20 v aikaisemmin enkä ole juonut yhtään firman juhlien jälkeen. Varmaan olen alkoholisti, traumataustainen ja narsisti av-palstalaisen diagnoosin mukaan. 

Vierailija
84/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita kutsuttiin 22 ja 14 vastasi kutsuun myöntävästi. 

Vierailija
85/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Multala! Kummallakaan ei ollut vielä loma!

Kaikkien juoppojen nimet esiin ja kenkää! Töissä ei juopotella! 

Nämähän saivat ilmaiset liput sidosryhmätapaamisten varjolla. Eli Töissä muka ollaan.

PÄÄT PÖLKYLLE!!

Vierailija
86/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryyppäsi omia rahojaan niin eipä siinä, mutta jos ryyppäsi veronmaksajien laskuun niin kaikki takaisinperintään.

Vierailija
87/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen ja Karjalainen eivät ikinä olleet kännissä työajalla :D

Jotain olisi noista ajoista jo pitänyt oppia.

Vierailija
88/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asemassa ja kun ei ole vielä edes virallisesti lomalla, ehkä sen viinan kulutuksen osaisi suhteuttaa vaikka kuinka on hauskaa ja kutsuttu. Luulisi että 47 vuotiaana pitäisi jo tuntea missä se raja kulkee omassa ottamisessa huojumisen ja pikkuhiprakan välillä. 

Minä olen 50 v. Olin viimeksi 6 kk sitten firman juhlissa kovassa humalassa, kuten työkaveritkin. Krapulakin tuli. Tätä ennen oli krapula 20 v aikaisemmin enkä ole juonut yhtään firman juhlien jälkeen. Varmaan olen alkoholisti, traumataustainen ja narsisti av-palstalaisen diagnoosin mukaan. 

Olet kaksinaismoralisti. Työajalla ei ryypätä. 

Vierailija
89/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo oppinut persuilta uhriutumisen, julkisen kännäämisen, ja saivartelun taidon.

Paljastuuko kahdeksan vuoden päästä vielä salasuhde ja lehtolapsi? 

Vierailija
90/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olotilaa ihmetellään?"

No ei ihmetellä. He olivat ihan selvästi kännissä. 

Vierailija
91/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? He ovat kansanedustajia ja lomalla. 

Vierailija
92/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko kännäs itsensä tohon kuntoon ja lehtien etusivulle?

Sitä minäkin. Ei kukaan.

Vierailija
94/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vastaus, lahjusten ottajalta.Mutta tommosia ne on.Eikä poikkee muistakaan esim Virran känneistä.

Vierailija
95/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja fiksusti osasivat olla kaikki, toisin kuin kokoomusjuopot. 

Vierailija
96/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos olisi sota syttynyt juuri tuolloin? Tai joku muu isompi kriisi?

Olisiko hallitus ollut toimintakykyinen?

Vierailija
97/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Festareilla kännissä, herranenaika ei kukaan ole ikinä ollut😲

Ensin otetaan vastaan ilmaiset festariliput itselle ja seuralaiselle, hintalappu lähes 900€. Sitten esiinnytään tuhannen kännissä, Multala enemmän kuin Orpo mutta molemmat kuitenkin. Todennäköisesti ilmaisen viinan tarjoilukin heillä siellä. Orpo on jo nyt saanut lahjuksia yli 7000€ edestä ja puhui haastattelussa humaltuneen pehmoisia höpö juttuja, itsekritiikki petti selvästi. Seuraavaksi nähdään kaiketi ainakin TTK yleisössä avecina Multala ja vaimo.

Vierailija
98/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen, perheellinen ministeri työajalla ei ole kuka tahansa!

Vierailija
99/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että oikeistoministereiden kännäämistä ei pidetä minään. Kertoo siitä, että oikeistoa ei ministereiden päihteiden liiallinen käyttö haittaa tippaakaan, vaikka eletään näitä vaarallisiakin aikoja mitä turvallisuuteen tulee. 

Marin on kaunis ja menestynyt, tämä toine taas ei. Siksikin Marinia lynkattiin tekemisistään ja oletetuista olemisistaan enemmän, kuin tossukka-Orpoakaan nyt. 

Vierailija
100/349 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos olisi sota syttynyt juuri tuolloin? Tai joku muu isompi kriisi?

Olisiko hallitus ollut toimintakykyinen?

Olisi ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi