IL: Multala myöntää olleensa humalassa, ei tiennyt, että häntä kuvattiin
Selvää on, että olin videolla humalassa ja sitä pahoittelen, Multala sanoo lehdelle.
Multala tavoitettiin kommentoimaan asiaa ministeriön edestä. Iltalehden mukaan hän oli lyhytsanainen ja kertoi, ettei ollut tiennyt, että hänen keskusteluaan rap-artisti VilleGallen kanssa kuvattiin.
Ruisrockissa kuvatulla videolla kokoomusseurue tapaa artisteja. Multala puhuu katkonaisesti ja huojuu.
Te ootte vetänyt koko päivän märkää, häh? Te ootte ihan kännissä, rap-artisti VilleGalle sanoo kokoomusseurueelle videolla.
Kommentit (349)
Ihan sama vaikka ministerit nollaa välillä. Oikeastaan hyvä niin.
Mua vaan mietityttää, että missä ja milloin se on ok. Nyt oli aseman vuoksi saadut suht arvokkaat pääsyliput. Eli hyvä olis käydä keskustelua, ollaanko tällöin vapaa-ajalla vai edustamassa asemaa. Mun mielestä liput sai ministeri, ei yksityishenkilö Sari Multala ja silloin humalassa oli ministeri.
Ja siis äänestin kokoomusta kaksissa edellisissä vaaleissa. Tämä ei ole pelkästään kokoomuksen vaan ylipäätään maan hallinnon ja asemansa vuoksi etuja nauttivan luokan asia. Samaa Sivuttiin kun Marin vei kamunsa kesärantaan ryyppäämään.
Vai harmittaako Multalaa kuitenkin vain se, että se jäi itse kiinni virka-aikana juopottelusta?
Molemmat vanhemmat vetää viinaa kaksi käsin viikonlopun, missäs on lapset, kunhan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään vetänyt kokkelia kuten Sanna
Multala ei kait ole vielä käynyt huumetestissä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Sari ja Petteri vieneet alueelle omat pullot vai vinguttivatko valtioneuvoston luottokorttia?
Varmana meni virman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tuonkin on kuvannut? Ennen se rajoittui sentään kameramiehiin, nyt jokaikinen kansalainen on kameramies.
Sai hyvät rahat tämä kamerahemmo. Multala olisi voinut vedota tytinätautiin, tyhmää myöntää mitään känniä😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka ministerit nollaa välillä. Oikeastaan hyvä niin.
Mua vaan mietityttää, että missä ja milloin se on ok. Nyt oli aseman vuoksi saadut suht arvokkaat pääsyliput. Eli hyvä olis käydä keskustelua, ollaanko tällöin vapaa-ajalla vai edustamassa asemaa. Mun mielestä liput sai ministeri, ei yksityishenkilö Sari Multala ja silloin humalassa oli ministeri.
Ja siis äänestin kokoomusta kaksissa edellisissä vaaleissa. Tämä ei ole pelkästään kokoomuksen vaan ylipäätään maan hallinnon ja asemansa vuoksi etuja nauttivan luokan asia. Samaa Sivuttiin kun Marin vei kamunsa kesärantaan ryyppäämään.
Ei ole mitään keskusteltavaa. Aivan yksiselitteisesti olivat ihan kännissä työaikana, eivät vielä lomalla. Ei ihme, että nuo saavat ääniä, kun äänestäjät ovat näin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multala ei kait ole vielä käynyt huumetestissä?
Eikä käy. Perskokkareet ei mene edes vessaan selvänä.
Sinänsä ihan sama oliko kännissä ja jos vaikka ryömi paikalta pois kunhan sen teki omilla rahoillaan, mutta tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt ihmisten viettää lomaansa. Jos ei ole lakia rikkonut, niin ihan sama onko päissään vai. Itse en käytä alkoholia, mutta en tätä kyllä tuomitse. Myöskään Marin kohu ei kiinnostanut. Sen sijaan tuomitsen julkkiksen kuvaamisen ja videoimisen ilman lupaa ja erityisesti näiden jakamisen eteenpäin.
Multala ja orpo olivat töissä, olivat saaneet lipun viran puolesta ja silloin kun edustetaan viran puolesta ollaan töissä, etkö sinä šaatanan nasse sitä edes ymmärrä.
En, enkä ymmärrä myöskään sinua. Jos haluat keskustella asiallisesti ja haastaa minua, niin älä kiroile ja uhoa. Pikkujouluissa heiluu porukkaa joka vuosi humalassa. Tuomitaanko samalla noin puolet suomalaisista? Itse en jaksa. Ainoastaan päihtyneen kykyä hoitaa työtehtäviään virallisesti työaikana/virka-aikana pitää kyseenalaistaa. Tässä nyt ei ihan siitä ole kyse, vaikka liput onkin saatu ilmaiseksi. Ja kyllä, ei paras veto heiltä, mutta kertoo myös jotain kuvaajasta ja suomalaisista hyeenoista, jotka haistavat tässä loukkaantuneen veren.
Kännisekoilua työajalla. Surullista.
Petterillä korkeampi toleranssi. Juominen on ollut ilmeisesti pitempikestoista ja säännöllisempää.
Tuossa asemassa ja kun ei ole vielä edes virallisesti lomalla, ehkä sen viinan kulutuksen osaisi suhteuttaa vaikka kuinka on hauskaa ja kutsuttu. Luulisi että 47 vuotiaana pitäisi jo tuntea missä se raja kulkee omassa ottamisessa huojumisen ja pikkuhiprakan välillä.
Onko Sarilla alkoholiperhetaustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja siitäkään ei löytynyt mitään todisteita vaikka testeissä kävikin :)
Vierailija kirjoitti:
Olihan kello jo kuitenkin 22, kun JVG alotti. Oispa kuvamateriaalia klo 02 menoista...
Multala on yksinkertainen älyltään,mutta kokoomuksessa ministeritasoinen!!
Naamasta päätellen, holi om tuttu juoma!! Tuhannen typerys!
Orpokin oli päissään,eikä oöe kaksinkertainen hänkään!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Festareilla kännissä, herranenaika ei kukaan ole ikinä ollut😲
JUOPPO! TÖISSÄ!! EI OLLUT VIELÄ LOMALLA!
ROVIOLLE VAAN! Samoin muutkin juopot!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan kello jo kuitenkin 22, kun JVG alotti. Oispa kuvamateriaalia klo 02 menoista...
Petukka ja Sarukka laukkuringissä joraamassa korostetun villisti ja epätahtiin.
Ville Galle oli selvästi vaivautunut kun känniääliöt kävivät iholle.