IL: Multala myöntää olleensa humalassa, ei tiennyt, että häntä kuvattiin
Selvää on, että olin videolla humalassa ja sitä pahoittelen, Multala sanoo lehdelle.
Multala tavoitettiin kommentoimaan asiaa ministeriön edestä. Iltalehden mukaan hän oli lyhytsanainen ja kertoi, ettei ollut tiennyt, että hänen keskusteluaan rap-artisti VilleGallen kanssa kuvattiin.
Ruisrockissa kuvatulla videolla kokoomusseurue tapaa artisteja. Multala puhuu katkonaisesti ja huojuu.
Te ootte vetänyt koko päivän märkää, häh? Te ootte ihan kännissä, rap-artisti VilleGalle sanoo kokoomusseurueelle videolla.
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Multalan lisäksi tuossa porukassa oli täysin lärvit joku tummahiuksinen täti ja Orpokin oli selkeästi päissään. Kuin huonosta komediasta, valitettavasti totta.
Eikö se täti ollut Orpon muija?
Kyse on rajatussa tilassa tapahtuneesta toiminnasta, eikä sellaisia anneta yleensä kuvata. Jos oli JVG:n oma kuvaaja, niin kusipäistä antaa kuvaajalle lupa julkaista, oman hiipuvan suosion pönkittämiseksi. Jos taas joku ulkopuolinen kuvasi, niin ei kuvaa jatkossa noilla alueilla. Multala oli suoraselkäinen ja myönsi olleensa humalassa rokkifestareilla. Kukapa meistä ei olisi ollut. Mutta jos minun kännivideota julkaistaisiin paskalehtien mediassa, niin minulla olisi sen jälkeen läheistä asiaa kuvaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multalan lisäksi tuossa porukassa oli täysin lärvit joku tummahiuksinen täti ja Orpokin oli selkeästi päissään. Kuin huonosta komediasta, valitettavasti totta.
Sopivat kyllä piritorin penkeille vierekkäin sekoilemaan eläkepäivillään.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri-Atte sanoi juuri lehdessä, että on typerää moralisoida ministereitä, kun taviksetkin ryyppää. No itse oon tavis, enkä ole koskaan humalassa. Jos joskus juon alkoholia, niin se on yksi lasillinen jossain sukujuhlissa. Jos tällainen tavantallaajakin pystyy olemaan aina selvin päin, niin kyllä pitäisi ministerinkin pystyä.
Tämä oli kyllä päivän pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Kokkareiden kuuluisa keulakuva Sari Sairaanhoitaja onkin todellisuudessa Sari Päihdekuntoutuja.
Tästähän saa mahtavan vaalikampanjan, jossa esitetään laskelmia, miten paljon Sari Päihdekuntoutujalle jää kuntoutustuesta käteen. Mahdollisimman vähän tietysti kun on kokkareista kyse.
Yksi juttu muuten mietityttää tässä Multala-keississä ja se on Sofia Virta. Hän oli vielä paljon enemmän sekaisin noilla samoilla festareilla ja koitti iskeäkin jotain parikymppistä poikaa. Miksei tästä noussut minkäänlaista kohua lehdissä?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on rajatussa tilassa tapahtuneesta toiminnasta, eikä sellaisia anneta yleensä kuvata. Jos oli JVG:n oma kuvaaja, niin kusipäistä antaa kuvaajalle lupa julkaista, oman hiipuvan suosion pönkittämiseksi. Jos taas joku ulkopuolinen kuvasi, niin ei kuvaa jatkossa noilla alueilla. Multala oli suoraselkäinen ja myönsi olleensa humalassa rokkifestareilla. Kukapa meistä ei olisi ollut. Mutta jos minun kännivideota julkaistaisiin paskalehtien mediassa, niin minulla olisi sen jälkeen läheistä asiaa kuvaajalle.
Joo, joo. Eli katuisit vaan kiinnijäämistä, kuten Sari.
Vierailija kirjoitti:
Agresiivisen pakanan puhetta. Mitäs läksit ja olit, oma häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli hiprakassa tai humalassa, ei niin paha mielestäni. Ei tanssinut vähissä vaatteissa epämääräisten misukoiden kanssa. Ja Orpon rouva selvästi huolehti tilanteesta. Eikä toi Sari itsekään mitenkään naamat ollut. Videon kuvaaja oli lähinnä mielestäni nolo. Eikö nykyään pidä kysyä lupa julkaisuun. Niin ainakin itse aina teen.
Joo ei, kyllä keski-ikäinen kännissä ollut nuorukaisten lääppijä (nainen) ja etenkin päättävässä asemassa oleva poliitiko ON nolo. Pelkästään kännissä oleva on nolo, aina, ja vielä nolompi jos on nainen, monta astetta vielä nolompi jos on vanhempi nainen, aina, saatika että on oikein ministeri. Moni kuntouttavassa oleva pystyisi parempaan esitykseen. Elikäs onko pesti auki?
Kirjoittaako joku tälläistä ihan tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu muuten mietityttää tässä Multala-keississä ja se on Sofia Virta. Hän oli vielä paljon enemmän sekaisin noilla samoilla festareilla ja koitti iskeäkin jotain parikymppistä poikaa. Miksei tästä noussut minkäänlaista kohua lehdissä?
"Mutku kaikki muut! 😭"
Alkaa perskokkareiden levy kulua puhki.
Mitä tuolla eduskunnassa tapahtuu, nehän on kaikki juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai festarihoito? Olisi aivan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutku kaikki muut! 😭"
Alkaa perskokkareiden levy kulua puhki.
En mä ole Multalan toimintaa hyväksynyt täällä missään kohtaa, itse asiassa oon kritisoinu hänen toimintaa täällä paljon enemmän. Silti tuo Sofia Virta mietityttää, että miksi se vaiettiin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Virta ei ole töissä oleva ministeri, vaan vapaalla oleva kansanedustaja, joka keskusteli sukulaispojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla villekallellakaan paljon järkeä ole että noin puhuu ministereille. BoomerOrpo on nolo halauksineen ja ylistyksineen.
Ok joi joi, Känni-Petteri yritti tehdä itseään tykö hyötyäkseen Ville Gallen suosiosta.
Nykyään monella artistilta on ympärillään henkilökuntaa suojaamassa heitä tuollaisilta iilimadoilta.
VG kyllä ihan itse meni Orpon luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Graffititaiteilija Paavo Arhinmäki osaa myös juopotella sammuksiin ministerinä olympialaisten aikaan.
"Mutku Mutku noku Mutku noku kaikki muut vuosia sitten! 😭"
Vuosia sitten? Kännissä kaiken aikaa. Graffiteja, ajoneuvojen potkimisia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta ei ole töissä oleva ministeri, vaan vapaalla oleva kansanedustaja, joka keskusteli sukulaispojan kanssa.
Voi hyvinkin olla tuleva ministeri. Pojan frendit kyllä totesi, ettei Sofialla ollu mitään yhteyttä tuohon poikaan entuudestaan. Lisäksi aika erikoista kiehnätä sukulaispoikaa vasten festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ahdisteli Multala seksuaalisesti Artisti KalleVilleä ......takaapäin. Artistin työpaikalla.
Kyllä tästäkin pitäisi nostaa meteli. Käsi kävi.
Nehän on tuttuja entuudestaan! Se selittää sen rennomman läpän siitä märän ottamisesta.
Hankkikaa oma elämä ja antakaa toisten nauttia omastaan! Ruisrock ne viinatkin maksoi eikä Turku, joten siitäkin turha narista, että verorahoilla juotettiin.
Mistä lähtien humaltuminen festareilla on ollut paha asia jota ei kukaan Suomessa harrasta? Mitä väliä onko ministeri joka ollut vapaalla, eiköhän sillä sijainenkin ole ollut. Aika huvittavaa moralisointia, kun aika moni suomalainen juo itse harva se viikonloppu jotain ja örveltää festareilla.
Orpo oli asiaton, oli kännissä tai ei. Oikeen karvat nousi pystyyn millä tyylillä voitelee näitä rokkikukkoja / räppäreitä. Nyt nähtiin kuinka ne Hyväveli -siemenet käytännössä laitetaan alulle. Ihme kun ei sanonut vielä brou tai veli. Multala sitävastoin oli ihan kuin me kaikki muutkin festareilla. Ei osaa tätä kokoomuslaista lipevyyttä, niin ura voi jäädä lyhyeksi.