IL: Multala myöntää olleensa humalassa, ei tiennyt, että häntä kuvattiin
Selvää on, että olin videolla humalassa ja sitä pahoittelen, Multala sanoo lehdelle.
Multala tavoitettiin kommentoimaan asiaa ministeriön edestä. Iltalehden mukaan hän oli lyhytsanainen ja kertoi, ettei ollut tiennyt, että hänen keskusteluaan rap-artisti VilleGallen kanssa kuvattiin.
Ruisrockissa kuvatulla videolla kokoomusseurue tapaa artisteja. Multala puhuu katkonaisesti ja huojuu.
Te ootte vetänyt koko päivän märkää, häh? Te ootte ihan kännissä, rap-artisti VilleGalle sanoo kokoomusseurueelle videolla.
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen kummempia sympatioita kokoomukseen, mutta minusta kukin voi vapaa-ajallaan juoda minkä lystää. Sehän tuo vain rahaa valtion kassaan. Töissä pitää olla skarppina eikä laittomuuksia pidä suvaita.
Joo, ei voi kuin pyöritellä päätä tälle ihmisten lapsellisuudelle. Omasta mielestäni Marinin juhliminen oli ihan okei, joten loogisesti ajatellen myös Multalan vastaava on ihan okei. Porukka tekee ihan ihmeellisiä kuperkeikkoja voidakseen tuomita näistä vain sen, jonka kanssa ei ole poliittisesti samaa mieltä. Vaikka tällä ei olekaan mitään tekemistä politiikan kanssa.
Ihan hyvä että Sari kertoi, että kuppi maistui ja sitä tuli vedetyksi. Kaikista nolointa on se maan tapa, mitä monet julkkikset harrastavat, että känniä selitellään: "oli aamulla niin niska kipeä, otin siihen Buranan. Sitten kuuma hellepäivä + burana + lasi viiniä vei mut jotenkin outoon oloon".
Vierailija kirjoitti:
Ministereille voisi sanoa saman ohjeen kuin Vicky Rosti sanoi tyttärelleen: Ilmainen viina ei juomalla lopu.
Se voi monelle poliitikolle olla paha paikka jos ei ole tottunut isoihin alkoholimääriin ja sitten tarjoillaan ilmaisia juomia. Pitäisi kuitenkin muistaa ne omat rajat, tuossa iässä varmaan tietää missä vaiheessa alkaa silmät harittaa ja askel horjua. Haluaako oikeasti olla "edustustehtävissä" tai ylipäätään julkisessa tapahtumassa siinä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt ihmisten viettää lomaansa. Jos ei ole lakia rikkonut, niin ihan sama onko päissään vai. Itse en käytä alkoholia, mutta en tätä kyllä tuomitse. Myöskään Marin kohu ei kiinnostanut. Sen sijaan tuomitsen julkkiksen kuvaamisen ja videoimisen ilman lupaa ja erityisesti näiden jakamisen eteenpäin.
Multala ja orpo olivat töissä, olivat saaneet lipun viran puolesta ja silloin kun edustetaan viran puolesta ollaan töissä, etkö sinä šaatanan nasse sitä edes ymmärrä.
En, enkä ymmärrä myöskään sinua. Jos haluat keskustella asiallisesti ja haastaa minua, niin älä kiroile ja uhoa. Pikkujouluissa heiluu porukkaa joka vuosi humalassa. Tuomitaanko samalla noin puolet suomalaisista? Itse en jaksa. Ainoastaan päihtyneen kykyä hoitaa työtehtäviään virallisesti työaikana/virka-aikana
Miksi suomalaisille pakanoille känni on jotenkin lieventävä asianhaara? Demonit ajaa juomaan, näillä vielä voimakas sodanlietsonta meneillään naapuriinpäin eli VASTUUTA, joten viralta joutaisivat.
Normaalilla työpaikalla olis hoitoonohjauksen paikka. Ja missä se nyt on se kuoro joka Marinin kohdalla oli jatkuvasti "huolissaan", että kuka hoitaa lasta? Kokoomuslainen päihdeäiti on Ihan Eri Asia?
Miksei nyt vaadita huumetestejä?
Hän oli hiprakassa tai humalassa, ei niin paha mielestäni. Ei tanssinut vähissä vaatteissa epämääräisten misukoiden kanssa. Ja Orpon rouva selvästi huolehti tilanteesta. Eikä toi Sari itsekään mitenkään naamat ollut. Videon kuvaaja oli lähinnä mielestäni nolo. Eikö nykyään pidä kysyä lupa julkaisuun. Niin ainakin itse aina teen.
Aivan normaalia toimintaa mitä jokainen normijantteri tekee festarireissuillaan.
Toivoisinko niistä normijanttereista ministereitä vastaamaan maan asioista onkin toinen juttu, mutta sitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli hiprakassa tai humalassa, ei niin paha mielestäni. Ei tanssinut vähissä vaatteissa epämääräisten misukoiden kanssa. Ja Orpon rouva selvästi huolehti tilanteesta. Eikä toi Sari itsekään mitenkään naamat ollut. Videon kuvaaja oli lähinnä mielestäni nolo. Eikö nykyään pidä kysyä lupa julkaisuun. Niin ainakin itse aina teen.
Oliko se Orpon rouva kuka kajosi VG:seen, hiplaili ja lähenteli?
Lääkäri-Atte sanoi juuri lehdessä, että on typerää moralisoida ministereitä, kun taviksetkin ryyppää. No itse oon tavis, enkä ole koskaan humalassa. Jos joskus juon alkoholia, niin se on yksi lasillinen jossain sukujuhlissa. Jos tällainen tavantallaajakin pystyy olemaan aina selvin päin, niin kyllä pitäisi ministerinkin pystyä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei, kyllä keski-ikäinen kännissä ollut nuorukaisten lääppijä (nainen) ja etenkin päättävässä asemassa oleva poliitiko ON nolo. Pelkästään kännissä oleva on nolo, aina, ja vielä nolompi jos on nainen, monta astetta vielä nolompi jos on vanhempi nainen, aina, saatika että on oikein ministeri. Moni kuntouttavassa oleva pystyisi parempaan esitykseen. Elikäs onko pesti auki?
Sammaltaja Sari ja Tenu Petteri harrastivat vain sitä parempaa juhlimista työaikana ja Turun kaupungin laskuun.
Kokkareiden kuuluisa keulakuva Sari Sairaanhoitaja onkin todellisuudessa Sari Päihdekuntoutuja.
Vierailija kirjoitti:
Sammuikohan sari lopulta?
Eiköhän Turun vessoista löydy piristeiden jäämiä kokkareiden jäljiltä. Sekoilu EI SAA loppua.
Graffititaiteilija Paavo Arhinmäki osaa myös juopotella sammuksiin ministerinä olympialaisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Graffititaiteilija Paavo Arhinmäki osaa myös juopotella sammuksiin ministerinä olympialaisten aikaan.
"Mutku Mutku noku Mutku noku kaikki muut vuosia sitten! 😭"
Mikä tapahtuu pääministerin seurassa vip-alueella jää yleensä vip-alueelle.
Yhdysvalloissa videon julkaissut, incel, persuäänestäjä tai vähintään vihervasuri, karkotettaisiin maasta.
Multalan lisäksi tuossa porukassa oli täysin lärvit joku tummahiuksinen täti ja Orpokin oli selkeästi päissään. Kuin huonosta komediasta, valitettavasti totta.
Tuokin raha on veronmaksajien rahaa, jolla Turussa olisi parempaa käyttöä, kuin juottaa ministereitä humalaan esim. lasten ja nuorten palvelut, joita rajusti leikattu.