Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa mieheni maksa mahtaa olla? Juonut 3 kertaa viikossa humalaan läpi loman, Buranaa päivittäin

Vierailija
05.08.2025 |

Noh, huomenna alkaa työt. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burana ei erityisesti rasita maksaa, mutta mahalaukun limakalvot voi olla kovilla tuolla kombolla.

Kyllä se yhdessä alkoholin kanssa käytettynä on huono juttu maksalle. 

Eihän ole, vaan parasetamoli

Vierailija
22/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juonut noin lähes joka loman noin parikymmentä vuotta, joskus joka päiväkin. Ei ole maksa-arvot olleet koholla työpaikkojen määräaikaisterveystarkastuksissa koskaan. Ei edes silloin, kun join lisäksi ympäri vuoden sixpackin lähes joka ilta. Ilmeisesti mulla on supermaksa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri veti 2 kuukauden rännin lomalla, oli punainen turvonnut porsas palatessaan töihin. 🐷

Ope? 

Muutama vuosi sitten meidän lasten koulussa, ensimmäisenä koulupäivänä rehtori joutui lähettämään yhden opettajan kotiin. Oli niin kännissä. Nuoret kertoi, että se oli heti koulun alkuun sitten jonkun viikon sairaslomalla.

Vierailija
24/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuukausi mitään tee. Mulla meni terveys kolmessa vuodessa.

Vierailija
25/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa viikossa? Lomalla? Amatööri.

Aikuinen mies juo enemmän ja useammin töissä käydessänkin.

Tuon verran olen juonut 40vuotta, nyt on vasta alkanut vatsa kasvamaan kun jäin eläkkeelle joten yritän vähentää kertoja ja kerta annoksia vähemmän kun alkaa krapulat ärsyttää.

Vierailija
26/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vaan itestäs kirjoitellut kuitenkin.

Vierailija
27/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana kuormittaa lähinnä munuaisia, ei maksaa, joten se ei erityisesti pahenna maksan tilannetta. Maha-suolikanavaa kylläkin alkoholi ja Burana yhdessä ärsyttää.

Ei tuollainen kesälomajuominen nyt mitään peruuttamatonta maksatuhoa aiheuta muutenkaan jos on muuten terve. Rasvamaksakin vielä palautuu, vasta jos menee kirroosiasteelle niin ei. Se milloin kirroosi tulee on kyllä sinänsä hyvin yksilöllistä. On ihmisiä, jotka on juoneet päivittäin vuosikymmeniä, eikä ole maksakirroosia. Sitten on niitä, joille se tulee jo muutaman vuoden kovemmasta ryyppäämisestä. Yksi kesäloma ei sitä kuitenkaan kellekään aiheuta, vaikka olisi kosteakin.

Vierailija
28/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri veti 2 kuukauden rännin lomalla, oli punainen turvonnut porsas palatessaan töihin. 🐷

Ope? 

Tehtaassa töissä. Teki talvella hulluna ylitöitä, niin sai pitkän loman. Ihan yleistä 90 luvulla.

Vierailija
29/29 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohen ongelmat, osa 7003.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi