Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele, jos työttömänä saisin tehtyä edes 20 e päivässä, se olisi kuussa 600 e lisätienestiä!

Vierailija
05.08.2025 |

mitä voisin tehdä 20 e edestä päivässä? 1-2 tuntia töitä, missä? täällä pohjoisessa ei tölkkien kerääminen kannata kun niitä ei ole .

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi olla jo sen verran, ettei tarvitsisi työttömyyskorvausta ollenkaan! Tähän meidän kuuluisi pyrkiä!

Vierailija
2/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jotain pientä hommaa joltakin yrittäjältä löytyvän. Hienoa että olet valmis ottamaan vastuun omista tuloistasi. Ei tarvitse olla yhteiskunnan elättinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotolla saa herkästi 60-80€ /satsi. Pari kymmentä kalua kuukaudessa imaiset tyhjäksi niin 1200 -1600 euroa  puhtaana käteen

Vierailija
4/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa TEMULTA pientä romua ja myy voitolla ruokajonossa, aina muutama euro voittoa per tuote

Vierailija
5/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää marjoja/sieniä 

Vierailija
6/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy käytettyjä pikkareita.

Vierailija
7/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon eteen kuule joutuu tekemään 4-5 h päivässä nykyäön kiitos hallituksen. 

Vierailija
8/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Painu tantta ny jo VIT-TUUN!

Vierailija
9/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Ok, olen 28v tantta ilmeisesti. Itse olen saanut lisää rahaa marjoja keräämällä 

Vierailija
10/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankit 600 euroa, työttömyystuki pienenee 300 eurolla ja asumistukikin varmasti pienenee. Lisäksi joudut selvittämään miten hankit rahat, onko toiminta kenties yrittäjämäistä ja näin ollen et ole oikeutettu mihinkään tukiin.

Onnea matkaan. 

Vierailija
11/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Se on arkapaikka näille tuilla eläville, jos joku menee ehdottamaan heille, että tekisivät jotain itse toimeentulonsa eteen.

Vierailija
12/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku maksa 10e tunti kun vahdit kauhu kakaroita. Saavat vanhemmat vähän relata.

Vierailija
13/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Se on arkapaikka näille tuilla eläville, jos joku menee ehdottamaan heille, että tekisivät jotain itse toimeentulonsa eteen.

Työkkäri epää tuet jos työttömällä on lisätienestejä.

Vierailija
14/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Ainoa sallittu aktiivisuuden muoto ovat työkkärin omat työt mistä maksetaan vain 9 euroa päivässä.

Vierailija
15/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite suojaosan palauttamiseksi

Vierailija
16/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku maksa 10e tunti kun vahdit kauhu kakaroita. Saavat vanhemmat vähän relata.

verotusrekisteriin, kelalle ilmoitus- toki näkevät verohallinon tiedot automaattisestikin, verot, putoott tuet, as tukeen vaikuttaa jne jne. eli  toisesta kohtaa pois, tuet viivästyy,hankaloituu talouden ylläpito ja suunnittelu. jos tuet myöhässä  ,maksuihin voi vaikuttaa. lasketaan aina uusiksi tuet. toisesta kohtaa tippuu tuet,eli mitää jääää,,saatko hyötyä.

hyvä jos edes jos löydät moista täydentävää duunia- työnantan velvoitteet. maksut hänelle-vakuutukset työmatkoillekin sos maksut jne oheisjutttuu. jos pimeenä otat käteisenä, kerrankos se suuttuu ja käräyttää sut verohallinolle ja kelalle.  no verohallinolle joo, kelalle vain jos tietää sun olevan asiakkaana siellä. mietihän nyt, 

nyt on niin paljon työttömiä 9 hujakoilla prosennti menee,että on kilpailua kuka saa mitäkin.

ymmärrän pointtisi,että tuet ei putois pienistä ansioista jolla saisi lisäturvaa.

Vierailija
17/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

en jaksa, liian raskasta. punttisalilla voin käydä ja uimassa mutten jaksa marjastaa ja sitten yrittää vielä myydä niitä

Vierailija
18/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hankit 600 euroa, työttömyystuki pienenee 300 eurolla ja asumistukikin varmasti pienenee. Lisäksi joudut selvittämään miten hankit rahat, onko toiminta kenties yrittäjämäistä ja näin ollen et ole oikeutettu mihinkään tukiin.

Onnea matkaan. 

luuletko urpolandian urpo että ilmoittaisin 20 e päivätulot jonnekin verotukseen? no en. vasta maalasin  naapurin autotallin, sain siitä 300 e

Vierailija
19/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka aika parhaimmillaan, äkkiä tienaa enempikin. 

Vierailija
20/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää marjoja/sieniä 

Niinhän sen pitääkin toimia. Tavoitetila olisi, että yhteiskunnan tukia maksettaisiin mahdollisimman vähän ja jokainen tienaisi omalla työllä vähintään sen verran kun ennen sai työkkäristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi