Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "victim blaming" on OK miehille muttei naisille?

Vierailija
05.08.2025 |

Jos mies joutuu esim. huijatuksi tai pahoinpidellyksi, se on taatusti hänen oma vikansa huonon arviointikyvyn tai riskinhallinnan kautta, ja me kaikki olemme ainakin sisimmässämme yhtä mieltä tästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen väkisinmakuun uhri ja mua syyllistettiin jopa vainottiin siksi että jouduin hyväksikäytetyksi. Rikosilmoitus ei auttanut.

Vierailija
2/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen väkisinmakuun uhri ja mua syyllistettiin jopa vainottiin siksi että jouduin hyväksikäytetyksi. Rikosilmoitus ei auttanut.

Monet miehet joutuu syytösten uhriksi, kun seksikumppania "kaduttaa" ja poikaystävälle pitää keksiä selitys. Mistä kenenkään ulkopuolisen pitäisi tietää kuka puhui totta ja kuka valehtelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet joutuu syytösten uhriksi, kun seksikumppania "kaduttaa" ja poikaystävälle pitää keksiä selitys. Mistä kenenkään ulkopuolisen pitäisi tietää kuka puhui totta ja kuka valehtelee?

Oma vika, jos sekaantuu varattuihin naisiin, näissä on aina se riski että syytetäänkin väkisin ottamisesta.

Vierailija
4/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vika, jos sekaantuu varattuihin naisiin, näissä on aina se riski että syytetäänkin väkisin ottamisesta.

Mitä helvettiä nyt? Olin vapaa ja nukuin oman kotini rauhassa. Olen se nainen joka näkyy netissä leviällä videolla. Kopio löytyy tubaajalta Cooking the Books.

Vierailija
5/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vain vallassa olevasta ideologiasta, eli on sosiaalinen itsemurha sanoa ääneen. Sisimmässään ihminen osaa kyllä syyttää kaikkia uhreja sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
6/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava esimerkki victim blamingista tuossa kommentissasi.

Vierailija
7/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Poliisikin totesi ettei rikosta tapahtunut. Jutun tutkintaa venytettiin ja puolet kertomastani sivuutettiin täysin. Oma suku kääntyi minua vastaan ja tekijän puolelle. 

Sairas, sairaampi, suomi.

Sinkkunaisten kannattaa pitää yhtä. Jopa aviovaimo on tuon saastan uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi