Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos palavasta talosta pitäisi pelastaa joko sinut tai koirasi

Vierailija
05.08.2025 |

Niin kumpi pitäisi pelastaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelastakaa mun puolesta vaan se koira :)

Vierailija
2/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt. Kävin siihen toiseen ketjuun vastaamassa, että pelastaisin naapurin lapsen koirani sijasta.

Oletan, että ne, jotka pelastaisivat koiransa myös uhrautuisivat sen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain jompi kumpi on mahdollista, niin tietenkin itseni. Mikäli pelastaminen tosiaan riippuu minusta ja alkaisin yrittää pelastaa koiraa skenaariossa jossa minun on mahdollista pelastaa vain itseni tai koirani, niin molemmathan me siinä sitten mentäisiin. 

Tyhmä kysymys.

Vierailija
4/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain jompi kumpi on mahdollista, niin tietenkin itseni. Mikäli pelastaminen tosiaan riippuu minusta ja alkaisin yrittää pelastaa koiraa skenaariossa jossa minun on mahdollista pelastaa vain itseni tai koirani, niin molemmathan me siinä sitten mentäisiin. 

Tyhmä kysymys.

Minä ymmärrän tuon kysymyksen niin, että pelastaja olisi ulkopuolinen henkilö ja kysymykseen vastataan sen mukaan kumman toivoisi tulevan pelastetuksi, itsensä vai koiransa.

Tuossa toisessa ketjussa jossa kysellään kumman pelastaisit, koirasi vai naapurin lapsen, on paljon niitä jotka pelastaisivat koiransa. Mielenkiintoista olisi kuulla näiden samojen henkilöiden vastaukset tähän kysymykseen, eli arvottavatko sen oman henkikultansa kuitenkin koiraa korkeammalle.

Vierailija
5/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira uuniin

Vierailija
6/6 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päätäpä kuule ihan itse! Itse kyllä aina, ihan aina yrittäisin pelastaa ihmisen. Mikään eläin ei mene ihmisen edelle. Koiran kuuluu perheessäkin olla "alempana" laumaan kuuluvana, vain silloin se onnellinen. Eikä esim leikkivauvana puettuna töppösiin.